X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اسفند 1395, 19:17
کد خبر: 22277
خبرنگار: khani
نظرات: 0

در دربی زود تعویض می کنم

حسینی: غیب گو نیستم

حسینی: غیب گو نیستم حسینی: غیب گو نیستم
سرمربی ذوب آهن گفت: امیدوارم دربی اصفهان در شان اسم هر دو تیم باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اظهار داشت: بعد از انجام دو بازی در باشگاه های آسیا و وقفه به وجود آمده در لیگ برای شروع مجدد با تیم خوب سپاهان بازی داریم. امیدوارم دربی اصفهان در شان اسم هر دو تیم باشد. ابتدا بازی خوب باشد و سپس نتیجه خوبی هم برای ما به ارمغان بیاید.
وی در ادامه شکست تیمش مقابل الاهلی عربستان گفن: در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد. در آرامش به کار خود ادامه می دهیم. امیدوارم تیمی که مستحق برد است بتواند به نتیجه خوبی برسد. با آرامش به کار خود ادامه می دهیم.
سرمربی ذوب آهن درباره غیبت سه بازیکن کلیدی سپاهان مقابل این تیم تصریح کرد: ما سعی کردیم شناخت خوبی از تیم سپاهان داشته باشیم. سعی کردیم که تمام بچه های نفرات جلوی ما که نفرات خوبی هستند برای نفرات خودمان آنالیز کنیم. انشالله از پس این مهم بربیایند.
وی درباره بازی در نقش جهان و اینکه تاکنون جدال ذوب و سپاهان مساوی می شود یا خیر گفت : دو بازی آنجا انجام دادم و هر دو مساوی شد. یک برد و یک باخت در نهایت برایم به ارمغان آورد. غیب گو نیستم و نمی دانم بازی چند چند می شود.
سرمربی ذوب آهن درباره علت افت این تیم و نتایج آسیایی بیان داشت: در این چند بازی بچه های ما خوب بودند. مقابل دو تیم قدر منطقه کار کردیم. شایسته کار کردیم. قانون فوتبال است اگر اشتباه کنید تنبیه می شوید. در بازی های قبل اشتباه فردی داشتیم و تنبیه دشاتیم. امیدوارم بچه ها همین روند را در کنار نتیجه خوب ادامه دهند. خستگی بابت فشرده بودن مسابقات اثر گذار است اما تمهیدات لازم را اندیشیده ایم.
وی درباره مصدومین و محرومین تیمش و آخرین وضعیت حدادی فر تصریح کرد: محمدرضا عباسی مصدوم است ولی خدا را شکر محروم نداریم. روند قاسم هم خوب بوده و روز به روز بهتر می شود.
حسینی در پایان درباره دیر تعویض کردنش گفت: انشالله در این بازی زود تعویض می کنیم(با خنده)
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها