X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 اسفند 1395, 09:31
کد خبر: 22282
خبرنگار: khani
نظرات: 3

نیم‌فصل از وداع کاپیتان سپاهان گذشت

چشم انتظار تقدیر از محرم

چشم انتظار تقدیر از محرم چشم انتظار تقدیر از محرم
با وجود سپری شدن یک نیم‌فصل کامل از خداحافظی محرم نویدکیا از فوتبال همچنان هیچ خبری از برگزاری یک بازی نمادین به احترام کاپیتان محبوب و بازنشسسته سپاهان نیست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، تنها ساعتی مانده به پنجاه و نهمین شهرآورد فوتبال اصفهان بود که خبری شوکه‌کننده منتشر شد مبنی بر اینکه کاپیتان سپاهان در دیدار با تیم همشهری از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. اصرار و تلاش همبازیان هم مثمر ثمر واقع نشد و محرم نویدکیا علیرغم برخی مخالفت‌ها در پایان آن بازی کفش‌های خود را برای همیشه آویزان کرد.
با برگزاری دیدار برگشت تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در قالب شهرآورد شصتم نصف جهان یک نیم‌فصل کامل از خداحافظی محرم سپری خواهد شد. با وجود گذشت چهار ماه و 20 روز از وداع محرم اما هنوز هیچ خبری از برگزاری بازی خداحافظی برای کاپیتان اسطوره‌ای سپاهان نیست تا همان مراسم بی‌نظم، پُرکش و قوش و محقر پس از بازی رفت با ذوب‌آهن همچنان تنها تقدیری باشد که از نویدکیا پس از خداحافظی صورت گرفته است.
البته شاید دیگر کسی از باشگاه انتظار برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان بازنشسته سپاهان را در برهه فعلی نداشته باشد اما قطعاً هواداران اصفهانی انتظار دارند تا نهایتاً پس از پایان فصل دیداری باشکوه و درخور اسطوره محبوبشان برای محرم تدارک دیده شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها