X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 اسفند 1395, 12:07
کد خبر: 22350
خبرنگار: khani
نظرات: 1

مهاجمی که دیگر ناموفق نیست

حسن‌زاده 6 گله شد

حسن‌زاده 6 گله شد حسن‌زاده 6 گله شد
خرید زمستانی سپاهان پس از به ثمر رساندن سه گل از روی نقطه پنالتی دوباره در جریان بازی برای این تیم گل زد و مجموع گل‌های خود در لیگ شانزدهم را به عدد 6 رساند تا نیم‌فصل ناموفقش در سایپا را به دست فراموشی سپرده باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، مسعود حسن‌زاده در دور رفت لیگ شانزدهم تنها یک گل برای سایپا زد تا نیم‌فصل ناموفقی را در این تیم سپری کرده باشد. به واسطه همین آمار ضعیف در گلزنی بود که در نقل و انتقالات در این باره تردیدهایی جدی وجود داشت که این مهاجم 25 ساله خرید مناسبی برای سپاهان هست یا خیر.
حسن‌زاده که اولین بار در هفته هفدهم با پیراهن سپاهان بازی کرد در هشت هفته‌ای که در اختیار تیم اصفهانی بوده در مجموع پنج گل به ثمر رسانده است. از این تعداد که 2 تای آن در 2 دیدار اخیر سپاهان زده شده اولی و آخری در جریان مسابقه و سه تای دیگر از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان شده است.
با گلی که مهاجم سابق ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به سیاه‌جامگان زد جمع گل‌های او در فصل جاری به عدد 6 رسید. هرچند این تعداد به اندازه نیمی از گل‌های 2 آقای گلی فعلی لیگ شانزدهم نیست اما کافی است تا هم نام حسن‌زاده را در جمع گلزنان برتر لیگ امسال قرار دهد و هم پسوند ناموفق را برای توصیف عملکرد او در فصل جاری بی‌تناسب کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها