X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 اسفند 1395, 19:47
کد خبر: 22359
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

روز دوم مرحله دوم لیگ برتر نوجوانان

صعود نوجوانان سپاهان به صدر جدول

صعود نوجوانان سپاهان به صدر جدول صعود نوجوانان سپاهان به صدر جدول
روز دوم از مرحله دوم لیگ برتر نوجوانان امروز با پیروزی سپاهان و شکست ذوب آهن دنبال شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در چارچوب رقابت‌های روز دوم مرحله دوم لیگ برتر نوجوانان امروز 4 دیدار در دو گروه برگزار شد.
در گروه «الف» که میزبان آن ساری است ملوان با یک گل از سد فولاد مدعی گذشت و دیدار تیم‌های پدیده ساری و ذوب آهن با پیروزی 2 بر یک پدیده میزبان به پایان رسید.
در جدول گروه «الف» پدیده ساری با 4 امتیاز صدرنشین است و ذوب آهن و ملوان 3 امتیازی هستند. فولاد نیز با یک امتیاز در قعر جدول جای دارد.
در گروه «ب» که میزبان آن اصفهان و ورزشگاه صفاییه مبارکه است سپاهان موفق شد پس از تساوی روز گذشته برابر برق جدید شیراز در این دیدار با تک گل جلال مداحی با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و با توجه به تساوی برق جدید شیراز و پدیده مشهد در دیگر دیدار این گروه به صدر جدول صعود کند. دیدار تیم‌های برق جدید شیراز و پدیده مشهد پس از تساوی در وقت عادی در ضربات پنالتی با پیروزی پدیده همراه بود.
در جدول گروه «ب» پس از سپاهان که با 4 امتیاز صدرنشین است تیم‌های تراکتورسازی، برق جدید شیراز و پدیده مشهد به ترتیب با 3، 2 و یک امتیاز دوم تا چهارم هستند.
لازم به ذکر است فرمت مرحله دوم مسابقات به این شکل است که نتيجه بازى‌هايى كه در پايان وقت عادى با نتيجه تساوى به پايان رسيده و سپس ضربات پنالتى برنده را مشخص کرده، همان نتيجه تساوى لحاظ مى شود. ضربات پنالتى تنها به اين دليل است كه در روز آخر در صورت تساوى تيم ها در امتياز، تفاضل گل و گل زده، تيمى در رتبه بالاتر قرار گيرد كه در ضربات پنالتى موفق بوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها