X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 اسفند 1395, 20:30
کد خبر: 22387
خبرنگار: khani
نظرات: 22

مجوز از کمیته اخلاق به بعد از توافق موکول شد!

سرپرست سپاهان سرمربی شدن کرانچار را تأیید می‌کند؛ مدیرعامل به فردا موکول می‌کند!

سرپرست سپاهان سرمربی شدن کرانچار را تأیید می‌کند؛ مدیرعامل به فردا موکول می‌کند! سرپرست سپاهان سرمربی شدن کرانچار را تأیید می‌کند؛ مدیرعامل به فردا موکول می‌کند!
در حالی که سرپرست سپاهان کرانچار را سرمربی جدید این تیم می‌داند، اما مدیرعامل زردپوشان اصفهانی این تأیید موضوع را به فردا موکول می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از برکناری عبدالله ویسی شایعه جانشینی او همچنان داغ است و برخی رسانه‌ها در این خصوص از زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی جدید سپاهان نام می‌برند.

برهمین اساس خبرنگار ورزشی فارس با مهدی اخوان سرپرست سپاهان گفت‌وگو کرد که او در این زمینه گفت: تقریباً انتخاب کرانچار قطعی بوده و فردا او به اصفهان می‌آید و توافقات انجام خواهد شد. این درحالی است که محسن طاهری مدیرعامل سپاهان در این مورد به فارس گفت هنوز کرانچار سرمربی نیست و تازه قرار است فردا او تازه به اصفهان بیاید و ان‌شاءالله توافق انجام می‌شود. ما گزینه دیگری نداریم و احتمالاً این مربی روی نیمکت هدایت سپاهان خواهد نشست.

نکته قابل توجه اینکه کرانچار سال گذشته گزینه هدایت تیم امید ایران بود که به خاطر برخی مشکلات اخلاقی این اتفاق هرگز نیفتاد و پرونده حضور این مربی برای همیشه در ایران بسته شد. زمانی که خبرنگار فارس در این مورد از طاهری سوال کرد، مدیرعامل سپاهان گفت ابتدا به دنبال توافق لازم با کراچار هستیم و بعد از آن مجوزهای لازم را در این خصوص دریافت خواهیم کرد. هرچند که بعید است در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد. از سوی دیگر اخوان نیز در این مورد اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش فارس، اتفاقات عجیب در حالی در سپاهان رخ می‌دهد که روز گذشته ابتدا ویسی به بهانه بیماری در برهه زمانی نامناسبی از کار برکنار شده و مربی‌ای جایگزین او می‌شود که پیش از این به خاطر مشکلات اخلاقی به نظر می‌رسید ایران را برای همیشه ترک کرده است و نکته عجیب دیگر اینکه اگر طرفین برای هدایت سپاهان به توافق برسند، در صورتی که وزارت ورزش و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مجوز لازم را ندهند، مشخص نیست این توافق به چه دردی خواهد خورد!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها