X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 فروردین 1396, 11:33
کد خبر: 22412
خبرنگار: panahi
نظرات: 7

تقابل جالب در اولین بازی سال سپاهان

آغاز کرانچار با جدال برابر جانشین سابق

آغاز کرانچار با جدال برابر جانشین سابق آغاز کرانچار با جدال برابر جانشین سابق
زلاتکو کرانچار همراه با سپاهان در اولین بازی سال 96 باید به مصاف جانشین سابق خود در این تیم برود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، دو فصل پیش آغاز خوب سپاهان در لیگ چهاردهم در ادامه با نتایجی ضعیف همراه شد تا در نهایت منجر به جدایی کرانچار شود و حسین فرکی، سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته آن زمان هدایت سپاهان را بر عهده بگیرد. حالا پس از دو فصل چرخ روزگار به شکلی چرخید که زلاتکو کرانچار در بازگشت دوباره خود به سپاهان در اولین بازی برابر سایپایی قرار می گیرد که هدایت آن بر عهده حسین فرکی است.
حسین فرکی در دوران حضور در سپاهان یک قهرمانی در لیگ برتر آن هم به لطف درخشش محرم نویدکیا در 6 هفته پایانی دارد و در سوی دیگر زلاتکو کرانچار یک قهرمانی لیگ برتر به اضافه یک قهرمانی در جام حذفی برای سپاهان به دست آورده است.
با این وجود شاید میزان محبوبیت این دو مربی نزد سپاهانی‌ها آنچنان قابل قیاس نباشد؛ مشکلات فرکی با نویدکیا، اسطوره سپاهان و صحبت‌هایی که بعد از جدایی از سپاهان مطرح کرد محبوبیتی برای او نزد طرفداران سپاهان باقی نگذاشت اما در آن سمت زلاتکو کرانچار که یکی از بیادماندنی ترین قهرمانی‌های سپاهان را در لیگ برتر کسب کرد آنقدر محبوب هست که پس از بازگشت دوباره‌اش سکوهای زمین تمرین سپاهان پر از تماشاگر شود.
این قاب از آخرین جدال کرانچار و فرکی در دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد پیش از جدال نوروزی این دو مربی جالب توجه است.
آغاز کرانچار با جدال برابر جانشین سابق
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها