X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 فروردین 1396, 21:18
کد خبر: 22460
خبرنگار: khani
نظرات: 3

سومی هم غیرممکن نیست

قنبری: هیچ صحبتی در مورد آینده با من نشده/ کرانچار تأثیر مثبتی در تیم داشت

قنبری: هیچ صحبتی در مورد آینده با من نشده/ کرانچار تأثیر مثبتی در تیم داشت قنبری: هیچ صحبتی در مورد آینده با من نشده/ کرانچار تأثیر مثبتی در تیم داشت
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با هیچ کس هیچ صحبتی در مورد آینده نشده است ولی فعلاً در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و هب نقل از خبرنگار ایمنا، کریم قنبری پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز یک روز خوب برای سپاهان بود و روند خوب چند هفته گذشته به همراه تأثیر مثبتی که حضور کرانچار در تیم داشت باعث کسب این نتیجه شد.
وی در مورد تفاوت سبک ویسی و کرانچار افزود: به هر حال کرانچار ایده‌های جدیدی داشت که در تیم اعمال کرد و سپاهان روند قبلی خود را ادامه داد و نتیجه خوبی گرفتیم.
قنبری در مورد اینکه آیا همکاری او با سپاهان تنها تا پایان همین فصل خواهد بود یا در فصل بعد هم ادامه خواهد داشت، گفت: با هیچ کس هیچ صحبتی در مورد آینده نشده است ولی فعلاً در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم.
مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد پنج بازی باقیمانده این تیم بیان داشت: به دنبال کسب بهترین نتایج در این مسابقات هستیم. شانس کمی هم برای سومی در لیگ داریم ولی در شرایط خیلی سخت. امیدوارم بتوانیم با ایستادن در رتبه چهارم به سهمیه آسیایی برسیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها