X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 فروردین 1396, 12:21
کد خبر: 22468
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

دوست دارم همیشه هجومی بازی کنیم

طاهری: با کرانچار تفاوت را احساس کردیم

طاهری: با کرانچار تفاوت را احساس کردیم طاهری: با کرانچار تفاوت را احساس کردیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: من هم مثل هواداران سپاهان دوست دارم تیمم هجومی بازی کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل سایپا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را ارائه دادیم. همه ما از نتیجه کسب شده راضی هستیم و تلاش می‌کنیم روند خوب خود را ادامه دهیم.

وی با اشاره به تحول ایجاد شده در سپاهان پس از حضور زلاتکو کرانچار به جای عبدالله ویسی گفت: تغییر به مرور زمان ایجاد می‌شود و اینطور نیست که یک‌دفعه همه چیز عوض شود ولی ما تفاوت را احساس می‌کنیم. پله پله جلو می‌رویم و از نوع فوتبالی که ارائه می‌دهیم، رضایت داریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که به نظرش این تیم می‌تواند روند خوب خود را ادامه دهد یا خیر، تصریح کرد: این سؤال را سرمربی تیم باید پاسخ دهد. من هم مثل هواداران سپاهان دوست دارم تیمم هجومی بازی کند. خدا را شکر در بازی مقابل سایپا هم فوتبال زیبایی ارائه دادیم و هم به پیروزی رسیدیم.

طاهری در مورد اینکه آیا سپاهان می‌تواند رتبه چهارم را کسب کند و با قهرمانی احتمالی تراکتورسازی در جام حذفی، به لیگ قهرمانان آسیا برسد یا خیر، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. هر چه مقدر باشد اتفاق خواهد افتاد. وظیفه ما این است که تلاش کنیم اما نمی‌دانم در نهایت چه خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها