X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 فروردین 1396, 16:41
کد خبر: 22476
خبرنگار: khani
نظرات: 5

سه پیشنهاد خارجی دارم

ميرزايي:اگر ويسي نبود،در سپاهان به چشم نمي آمدم

ميرزايي:اگر ويسي نبود،در سپاهان به چشم نمي آمدم ميرزايي:اگر ويسي نبود،در سپاهان به چشم نمي آمدم
مهاچم تیم سپاهان گفت: تمام سعی و تلاشمان را می کنیم که در پایان فصل سهمیه کسب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،رضا میرزایی در گفت وگو با کاپ، درباره پیروزی این تیم مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. ما به این سه امتیاز احتیاج داشتیم که بتوانیم خودمان را به جمع چهار تیم بالای جدول نزدیک کنیم. فکر می کنم ما بهتر از سایپا بازی کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.
وی درباره حضور کرانچار روی نیمکت سپاهان تصریح کرد: کرانچار،مربی بسیار خوبی است. او توانسته با این تیم عنوان قهرمانی را کسب کند.زلاتکو روز اول که به سپاهان آمد به بازیکنان اعلام کرد ما می خواهیم به رده چهارم جدول برسیم تا بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. این نشان می دهد او اهداف بزرگی در سپاهان دارد.
مهاجم سپاهان درباره اینکه آیا امیدوار است با حضور کرانچار بیشتر بازی کند یا نه،خاطرنشان کرد: من زمان آقا عبدالله هم بازی می کردم. اتفاقا او به من بازی داد البته این را بگویم آقای فرکی ابتدا من را به بزرگسالان آورد و سپس استیماچ در دو، سه بازی به من دقایقی کوتاه بازی داد اما با حضور ویسی در سپاهان من بیشتر به چشم آمدم او در بازی حساسی مثل دیدار با پرسپولیس به من میدان داد. از او تشکر می کنم.شاید اگر آقای عبدالله ویسی نبود من حتی روی نیمکت سپاهان هم دیده نمی شدم. چون اعتقاددارم آقای کرانچار بازی های قبلی سپاهان را دیده است و به همین دلیل به من میدان داده است.
وی درباره گلی که در این دیدار به ثمر رساند بیان داشت: بازی کردن در تیم سپاهان سخت است چون باید خیلی آماده باشیم. من تمام سعی و تلاشم را می کنم هر هفته بهتر باشم و گلی هم که به ثمر رساندم حاصل زحمات سایر بازیکنان بود.
مهاجم سپاهان درباره اینکه آیا آخر فصل در سپاهان باقی خواهند ماند یا خیر اذعان داشت: من 20 سال سن دارم و با سپاهان یک فصل دیگر قرارداد دارم. در اینجا راحت هستم و دوست دارم در این تیم بمانم. هیچ جا بهتر از سپاهان نیست. دو، سه پیشنهاد خارجی دارم و باید با دو باشگاه صحبت کنم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
میرزایی در پایان گفت: تمام سعی و تلاشمان را می کنیم که در پایان فصل سهمیه کسب کنیم. از هواداران می خواهیم همچنان از ما حمایت کنند. تیم ما بسیار جوان است و نیاز به حمایت دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها