X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 فروردین 1396, 20:32
کد خبر: 22480
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

بررسی عملکرد نمایندگان فوتبال اصفهان در هفته بیست و پنجم

کرانچار چاره کار سپاهان شد/ ذوب‌آهن امیدوار کننده بود

کرانچار چاره کار سپاهان شد/ ذوب‌آهن امیدوار کننده بود کرانچار چاره کار سپاهان شد/ ذوب‌آهن امیدوار کننده بود
عملکرد دو تیم اصفهانی در آغاز سال جدید به صورتی بود که طرفداران سپاهان و ذوب‌آهن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در این فصل امیدوار شدند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، هرچند که تعطیلات دو هفته‌ای عید نوروز خیلی‌ها را از پیگیری دائم اخبار فوتبال ایران از طریق رسانه‌ها محروم کرد ولی با این حال اتفاقاتی که پیش از سال نو در باشگاه سپاهان افتاد همه را در انتظار آغاز بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر نگه داشت.
جدایی عبدالله ویسی و آمدن زلاتکو کرانچار آن هم بعد از یک سال و نیم دوری اتفاقی بود که باعث شد شرایط سپاهان در نوروز 96 متفاوت شود و شاید سایپا به نوعی بدشانس هم بود که در این شرایط به سپاهان خورد. دو تغییر کوچک در ترکیب اصلی تیم و تزریق یک دنیا انگیزه به تیم کاری بود که زلاتکو کرانچار در این 10 روز برای سپاهان انجام داد و تیمی که روز شنبه به دیدار سایپا رفت هیچ نشانی از آن سپاهان متزلزل و ترسوی پیش از تعطیلات نداشت. زدن سه گل به سایپا و نزدن حداقل سه گل دیگر نشان داد که سپاهان پتانسیل لازم برای موفقیت در لیگ امسال را داشت و فقط بدشانس بود که یک سری اتفاقات پیش‌بینی نشده در طول فصل عملکرد این تیم را تحت تأثیر قرار داد. با این حال برتری سپاهان در مقابل تیمی که حسین فرکی را روی نیمکت خودش داشت علاوه بر بحث حیثیتی به نوعی باعث افزایش انگیزه این تیم هم شد و امروز سپاهان به عنوان یک مدعی جدی برای رسیدن به پله چهارم جدول لیگ در کنار ذوب‌آهن، پیکان و نفت تهران می‌جنگد. کرانچار اگر بتواند به مانند لیگ یازدهم حضور خودش در سپاهان را یه یک سرانجام خوب ختم کند مطمئناً برای فصل آینده هم نفر اول کادر فنی سپاهان خواهد بود و حداقل مدیریت این باشگاه می‌تواند امیدوار باشد که در بازی‌های آینده سپاهان هیچ شعاری از روی سکوها علیه سرمربی تیمش داده نمی‌شود.


ذوب‌آهن امیدوارکننده بود

اما یک روز زودتر از سپاهان نوبت به ذوب‌آهن رسید تا بازی‌های خودش را در سال جدید آغاز کند و این بار قرعه به نام تکرار بازی سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران در شهر خوزستان افتاد. البته این شاید از بدشانسی پرسپولیسی‌ها باشد که ذوب‌آهن در این چند سال اخیر نتایج بسیار خوبی در مقابل استقلال خوزستان کسب کرده و فقط در بازی‌های پایانی فصل قبل در نیم فصل اول و دوم نتوانست از پس حریف خودش بربیاید تا استقلال خوزستان قهرمان لیگ شود. با این حال گرفتن یک امتیاز از استقلال خوزستان که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد بسیار خوبی داشته سال ذوب‌آهن را خوب شروع کرد و شاگردان حسینی باید در کورس با بقیه مدعیان سهمیه باید به فکر رسیدن به جایگاهی باشند که مدت ها بود مدعی اول کسب آن بودند یعنی سهمیه چهارم لیگ تا شاید با قهرمانی تراکتورسازی بتوانند در سال آینده هم به پلی‌آف آسیا برسند.
با این حال تفاوت ذوب‌آهن با بقیه رقبایش در این است که نماینده فوتبال اصفهان هنوز سه مسابقه آسیایی در پیش دارد و این مسئله ممکن است بر روی عملکرد این تیم تأثیرگذار باشد. با این حال ذوب‌آهنی‌ها در نیم فصل اول لیگ هم از بازی مقابل نفت آبادان به نوعی استارت موفقیت چند هفته‌ای خودشان را زدند و بردن دوباره حریف آبادانی شاید ذوب‌آهن را به چرخه لیگ بازگرداند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها