X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1396, 22:51
کد خبر: 22558
خبرنگار: panahi
نظرات: 3

دیدار امروز یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های لیگ بود

قنبری: گسترش فولاد برای کسب یک امتیاز آمده بود

قنبری: گسترش فولاد برای کسب یک امتیاز آمده بود قنبری: گسترش فولاد برای کسب یک امتیاز آمده بود
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گسترش فولاد برای کسب حداقل امتیاز آمده بود و بسیار بسته و فشرده بازی می‌کرد و کمتر به ما موقعیت داد ولی ما با گردش خوب توپ، فشار زیادی به گسترش فولاد وارد کردیم و به گل رسیدیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد کریم قنبری شامگاه جمعه و در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: به نظر من این بازی یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های لیگ در هفته‌های اخیر بود. گسترش فولاد برای کسب حداقل امتیاز آمده بود و بسیار بسته و فشرده بازی می‌کرد و کمتر به ما موقعیت داد ولی ما با گردش خوب توپ، فشار زیادی به گسترش فولاد وارد کردیم و به گل رسیدیم.
وی ادامه داد: در نیمه دوم به کنترل بازی پرداختیم، البته گاهی در ضدحمله به مشکل برمی‌خوردیم ولی در مجموع بازی قابل قبولی ارائه دادیم. گسترش فولاد تیم قابل احترامی است و فکر می‌کنم امروز هر 2 تیم خوب بازی کردند.
مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بی‌دقتی بازیکنان این تیم در استفاده از موقعیت‌های خود گفت: حساسیت بازی باعث این اتفاق شد. علیرغم فشردگی بازی گسترش موقعیت‌های خوبی خلق کردیم. در اواخر بازی به حریف فرصت حمله می‌دادیم که ممکن بود برای ما مشکل‌ساز شود که البته بازی را کنترل کردیم و بازیکنان این تیم کمتر توانستند به دروازه ما نزدیک شوند.
قنبری در مورد صحبت فراز کمالوند در نشست پس از بازی که گفته بود فشار دو دیدار با استقلال و تراکتورسازی در عملکرد تیمش در بازی امروز تأثیرگذار بوده است بیان داشت: آیا بازی ما در اهواز فشار کمی برای سپاهان داشته است؟ فولاد دوست داشت از بحران خارج شود و بازی سنگینی بود. ضمن اینکه گسترش فولاد یک روز زودتر بازی کرد و ما یک روز هم دیرتر از اهواز به اصفهان برگشتیم.
وی اضافه کرد: حتماً به کسب سهمیه آسیایی امیدواریم و با روحیه و انگیزه بالا به دنبال کسب سهمیه هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها