X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1396, 10:43
کد خبر: 22567
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 7

گفته بودم اولیویرا بی نقص است

اخوان: نتایج بدست آمده عملکرد کرانچار را نشان می دهند

اخوان: نتایج بدست آمده عملکرد کرانچار را نشان می دهند اخوان: نتایج بدست آمده عملکرد کرانچار را نشان می دهند
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: از زمانی که کرانچار به سپاهان آمد 2 پیروزی و یک مساوی کسب کردیم و نتایج بدست آمده عملکرد کرانچار را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد و صعود به رده چهارم جدول رده‌بندی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و نتیجه خوبی هم دریافت کردیم که از این نتیجه راضی هستیم ولی نیاز داریم گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریفانمان کنیم.

وی در مورد عملکرد کرانچار تاکید کرد: از زمانی که کرانچار به سپاهان آمد 2 پیروزی و یک مساوی کسب کردیم و نتایج بدست آمده عملکرد کرانچار را نشان می‌دهد.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که آسیایی شدن سپاهان در ماندن کرانچار نقش خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: کرانچار عملکرد خوبی داشته و فکر نکنم این موضوع تاثیری در وضعیت سرمربی تیم داشته باشد ولی باشگاه می‌تواند پاسخگوی دقیق این سوال باشد.

اخوان در خصوص اینکه لی اولیویرا، دروازه‌بان برزیلی سپاهان در 3 بازی اخیر عملکرد چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: من گفته بودم این دروازه‌بان بی‌نقص است ولی هیچ‌کس باور نمی‌کرد.

وی در پایان گفت:‌ همه می‌گفتند که این دروازه‌بان است یا کشتی‌گیر! ولی الان می‌بینیم بعد از چند بازی با روحیه تیم آشنا شده و تقریبا جا افتاده است. این دروازه‌بان قطعا عملکرد بهتری در آینده‌ای نه‌چندان دور خواهد داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها