X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 فروردین 1396, 11:23
کد خبر: 22579
خبرنگار: khani
نظرات: 4

دیدار اعضای انجمن ایپس اصفهان با مدیرعامل باشگاه

دیدار اعضای انجمن ایپس اصفهان با مدیرعامل باشگاه دیدار اعضای انجمن ایپس اصفهان با مدیرعامل باشگاه
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سایت باشگاه ، اعضای هیأت مدیره انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- اصفهان با مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه محسن طاهری با تمجید از فعالیت صادقانه رسانه ها اظهار کرد: مجموعه خبرنگاران اصفهان همیشه سعی کرده اند که ورزش کشور را به سمت متعالی خویش هدایت کنند و بدون شک اتفاق ها و کارهایی که در حوزه ورزش رخ می دهد با قلم خبرنگاران به منصه ظهور می رسد و مردم توسط رسانه ها با فعالیت های ما آشنا می شوند.

وی همچنین با انتقاد از برخی از رسانه ها که به حاشیه ها دامن می زنند گفت: ما در مجموعه سپاهان با خبرنگارانی که صادقانه رفتار می کنند رفتار صادقانه ای داشتیم و در مقابل سعی کرده ایم با کسانی که به حاشیه ها دامن می زنند به گونه ی رفتار کنیم که حاشیه ها را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه همیشه دوست داریم واقعیت ها را بگوییم و بشنویم اظهار کرد: امیدوارم قلم اهالی رسانه در راستای توسعه ورزش و پیشبرد اهداف ورزش کشور باشد.

در ابتدای این نشست صمیمانه عزیزالله مشفقی دبیر انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- اصفهان گفت: خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با ظرفیت و توان بالای خود همیشه در کنار ورزش اصفهان به ویژه دو باشگاه فولادمبارکه سپاهان و ذوب آهن بوده اند.

وی همچنین خواستار تعامل بیشتر باشگاه سپاهان با رسانه ها به ویژه خبرنگاران اصفهانی شد.

همچنین اعضای هیات مدیره انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان پس از این دیدار، نخستین جلسه خود در سال جدید را برگزار کردند و در خصوص فعالیت ها و برنامه های سال ۹۶ به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دیدار اعضای انجمن ایپس اصفهان با مدیرعامل باشگاه
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها