X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1396, 17:02
کد خبر: 22601
خبرنگار: khani
نظرات: 3

سؤالی که پس از درخشش جباروف مطرح شد

سرور می‌ماند یا می‌رود؟

سرور می‌ماند یا می‌رود؟ سرور می‌ماند یا می‌رود؟
ملی‌پوش ازبکستانی سپاهان طی روزهای اخیر به سوژه زودهنگام نقل و انتقالاتی بدل شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، عملکرد رضایت‌بخش سرور جباروف در دیدارهای اخیر سپاهان مسئولان باشگاه اصفهانی را به صرافت ادامه‌دار کردن حضور این بازیکن در نصف جهان و تبدیل وضعیتش در این تیم از قرضی به قطعی نمود.
ابراز تمایل سپاهانی‌ها برای تمدید حضور این بازیکن در اصفهان با مخالفت اولیه باشگاه استقلال روبرو شد که کارفرمای این بازیکن ازبک به حساب می‌آید. خود جباروف هم در این باره رویه سیاستمدارانه‌ای در پیش گرفته و میل قلبی خود برای ماندن در اصفهان یا رفتن به تهران را به صراحت علنی نکرده است.
همین فعل و انفعالات باعث شد تا ماجرای ماندن یا نماندن جباروف در سپاهان طی روزهای اخیر به یک موضوع مهم بدل شود. ستاره ازبک در حالی به سوژه زودهنگام نقل و انتقالاتی بدل شده است که پیوستن قرضی‌اش به سپاهان در پنجره زمستانی با حاشیه‌هایی همراه بود و با اعتراض عبدالله ویسی مواجه شد که در کسوت سرمربی وقت سپاهان در ابتدا از جذب مرد سال سابق فوتبال آسیا رضایت نداشت.
باید منتظر ماند و دید که داستان این ستاره ازبک در ادامه چه سرانجامی پیدا می‌کند و او در لیگ هفدهم بازیکن سپاهان خواهد بود یا استقلال؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها