X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 فروردین 1396, 19:59
کد خبر: 22626
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

حواشی دیدار صبای قم و سپاهان

جشن تماشاگران سپاهان در یادگار

جشن تماشاگران سپاهان در یادگار جشن تماشاگران سپاهان در یادگار
حدود 200 نفر از هواداران سپاهان از نزدیک شاهد این دیدار بودند که خصوصاً در نیمه دوم بیش از هواداران میزبان جو ورزشگاه را در دست داشتند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، حواشی دیدار صبای قم و سپاهان به شرح زیر است:
* قبل از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به احترام حادثه دیدگان آذربایجان اعلام شد.
* محسن فروزان که نامش در ترکیب اصلی صبا ساعتی پیش از بازی اعلام شد به دلیل مصدومیت از لیست تیمش خط خورد تا محمد باقر صادقی جانشین او در چارچوب شود.
* ساعتی قبل از آغاز دیدار زلاتکو کرانچار به همراه تونچی، مربی دروازه‌بان‌ها و چلنگر، مترجم خود از چمن ورزشگاه یادگار امام بازدید کرد و ابراز رضایت کرد.
* با وجود رایگان اعلام کردن این بازی توسط مسئولان صبای قم، تماشاگران زیادی به ورزشگاه نیامدند و چیزی حدود دو هزار نفر از نزدیک بازی را تماشا می‌کردند.
* هنگام گرم کردن بازیکنان سپاهان، توپ‌ جمع کن‌ها با آنها عکس یادگاری انداختند.
* حدود 200 نفر از هواداران سپاهان از نزدیک شاهد این دیدار بودند که خصوصاً در نیمه دوم بیش از هواداران میزبان جو ورزشگاه را در دست داشتند.
* فرید بهزادی کریمی و جلال علیمحمدی، دو بازیکن سابق صبا قبل از آغاز بازی سمت نیمکت این تیم رفتند و با اعضای نیمکت این تیم خوش و بش کردند.
* صبای قم با پیراهن دوم خود که آبی رنگ بود در این بازی به میدان رفته بود.
* مواد دودزای رنگی سپاهانی‌ها در این بازی هم مورد استفاده قرار گرفت. آنها پس از پایان بازی به شدت بازیکنان و مربی تیم خود را تشویق کردند.
* در صحنه پنالتی، حاج صفی معتقد بود که داور باید به مدافع صبا که مرتکب خطای هند شده است اخطار می‌داد اما فغانی هیچ کارتی نشان نداد.
* هر دو مربی در دقایق پایانی بازی با جدیت خاصی بازی را دنبال می‌کردند و در این میان مرفاوی بطری آب را به دلیل عصبانیت بر زمین کوبید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها