X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 فروردین 1396, 20:18
کد خبر: 22627
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 18

سعی کردیم بازی‌مان را به حریف تحمیل کنیم

کرانچار: سزاوار پیروزی مقابل صبا بودیم

کرانچار: سزاوار پیروزی مقابل صبا بودیم کرانچار: سزاوار پیروزی مقابل صبا بودیم
سرمربی تیم سپاهان اصفهان تأکید کرد، تیمش سزاوار برتری مقابل صبای قم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت:‌ به نظر من سزاورانه پیروز شدیم. در نیمه نخست بازی را در کنترل درآوردیم و در نیمه دوم بازی‌مان را به حریف تحمیل کردیم.

وی افزود: خوشحالم که توانستیم به نتیجه خوبی برسیم، افتخار می‌کنم که بعد از نشستن من روی نیمکت سپاهان توانسته‌ایم بازی‌های باکیفیتی را به نمایش بگذاریم، از نتیجه دیدار رضایت دارم اگرچه تیم صبا تمام تلاشش را می‌کرد تا به موقعیت‌های گلزنی دست یابد، اما به نظرم به دلیل جایگاهی که در جدول داشت بسیار تحت فشار بود.

سرمربی سپاهان ادامه داد: سعی کردیم در این دیدار بازی‌مان را به حریف تحمیل کنیم، از اکنون به بعد به 2 بازی آینده می‌اندیشیم و به دنبال این هستیم تا نمایش خوبی در هفته‌های آینده داشته باشیم.

کرانچار درباره اینکه دیدار دو تیم در نیمه نخست پایاپای بوده است، تصریح کرد: بله در نیمه اول دو تیم پا به پای یکدیگر تلاش کردند اما هرچه از زمان بازی گذشت بازی به کنترل ما درآمد. در واقع این شرایط را تیم صبا فراهم کرد. از بازی راضی هستم اما از استفاده نکردن از موقعیت‌هایمان ناراحتم.

وی در خصوص اینکه برای فصل آینده چه برنامه‌ای را خواهید داشت، گفت: مذاکراتی را انجام داده‌ایم و طرفین شرایط‌شان را گفته‌اند، ما منتظر آخر فصل هستیم تا مذاکرات را نهایی کنیم، فعلا تمام فکر ما حمله‌ور شدن به رده چهارم جدول است که در صورت پیروزی در دیدار آینده مقابل تراکتورسازی به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها