X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اردیبهشت 1396, 14:30
کد خبر: 22854
خبرنگار: khani
نظرات: 15

جپاروف در سپاهان می‌ماند

کرانچار: باشگاه با تمدید قرارداد من نشان داد که خواهان قهرمانی سپاهان است

کرانچار: باشگاه با تمدید قرارداد من نشان داد که خواهان قهرمانی سپاهان است کرانچار: باشگاه با تمدید قرارداد من نشان داد که خواهان قهرمانی سپاهان است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من کسی هستم که می‌توانم سپاهان را برای جنگیدن در کورس قهرمانی آماده کند و باشگاه با تمدید قراردادم نشان دادن که به دنبال این موضوع است.

یه گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون تمدید قراردادش با سپاهان اطهار داشت: فکر می‌کنم نتایجی که کسب کردیم تاییدی است بر این موضوع که سپاهان می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

وی ادامه داد: قطعا کسی که بتواند چنین کاری را انجام دهد، من هستم که با روند تمریناتی منظم می‌توانم سپاهان را برای قهرمانی آماده کنم تا با تیم‌های دیگر برای به‌دست آوردن این مقام بجنگد.

سرمربی سپاهان پیرامون جذب بازیکن برای فصل آینده گفت: از چند بازیکن جدید استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم تیم را به روند آرمانی که در ذهن داریم برسانیم و عقیده دارم که باشگاه با تمدید قرارداد من و چپارف بینش صحیحی برای بهتر شدن تیم سپاهان دارد.

وی درباره تمدید قرار داد جپاروف گفت: تا جایی که اطلاع دارم باشگاه توانسته جپاروف را برای فصل آینده نگه دارد و با او تمدید کند و جپاروف صددرصد سال آینده سپاهانی است.

کرانچار در مورد لیست بازیکنان موردنظر خود گفت: فردا در مورد این جزئیات به تفصیل با مدیرعامل باشگاه صحبت می‌کنم و لیست نهایی خود را به وی ارائه می‌دهم. همچنین در مورد اردوها با طاهری صحبت خواهم کرد. البته به نظر من امکانات خوبی برای ما فراهم است که بتوانیم یک تیم شش‌دانگ و تمام عیار را راهی فصل بعد کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها