X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 اردیبهشت 1396, 15:44
کد خبر: 22917
خبرنگار: talaei
نظرات: 3

اول صعود، بعد تمدید

تمدید قرارداد با احسان حاج‌صفی یکی از اولویت‌های اصلی سپاهان

تمدید قرارداد با احسان حاج‌صفی یکی از اولویت‌های اصلی سپاهان تمدید قرارداد با احسان حاج‌صفی یکی از اولویت‌های اصلی سپاهان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، یکی از دغدغه‌های اصلی سپاهان در نقل و انتقالات پیش رو تمدید قرارداد با احسان حاج‌صفی است که مصادف با اتمام فصل قراردادش با باشگاه اصفهانی به پایان رسید. حاج‌صفی که یکی از ارکان کلیدی تیم ملی به حساب می‌آید از امروز تمرینات خود را در کنار سایر شاگردان کارلوس کی‌روش در پژوهشگاه نفت آغاز نمود و تا اطلاع ثانوی تمرکزش روی تیم ملی است به ویژه که حضور ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در صورت برتری در دیدار خانگی پیش رو برابر ازبکستان به صورت صد درصد قطعی می‌شود.
تمدید قرارداد با احسان حاج‌صفی یکی از اولویت‌های اصلی سپاهان

این اطمینان خاطر وجود دارد که با وجود اتمام قرارداد، سپاهان همواره اولویت اول و آخر حاج‌صفی است اما به هر حال جلب رضایت این بازیکن ملی‌پوش که از جمله بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران محسوب می‌شود برای باشگاه اصفهانی به اندازه کافی چالش‌برانگیز خواهد بود.

البته اگر اختلاف نظر جدی درباره مسائل مالی بین ۲ طرف وجود نداشته باشد این احتمال هم هست که قرارداد حاج‌صفی حتی پیش از دیدار با ازبکستان در یک فرصت مناسب تمدید شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها