X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 خرداد 1396, 09:42
کد خبر: 22965
خبرنگار: khani
نظرات: 9

پاپی - سپاهان و یک دنیا ابهام

پاپی - سپاهان و یک دنیا ابهام پاپی - سپاهان و یک دنیا ابهام
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایران ورزشی تمدید قرارداد با پاپی فقط خلاصه شده به یکی دو جلسه نصفه و نیمه و البته ذکر دوباره ‌این نکته که طلب او پرداخت نخواهد شد. پاپی که عرق خاصی به سپاهان دارد و از ابتدای لیگ حرفه‌ای فقط پیراهن این تیم را پوشیده، علاقه‌ای به جدایی ندارد اما مدیران باشگاه چاره‌ای برای حل مشکلات او نمی‌اندیشند و مهم‌تر اینکه فقط به فکر امضای قرارداد با بازیکنان جدید هستند. حسین پاپی با ادامه‌ این روند، در آستانه جدایی از سپاهان قرار می‌گیرد. جدایی او که پس از خداحافظی محرم نویدکیا، قدیمی‌ترین و وفادارترین بازیکن سپاهان محسوب می‌شود یک امتیاز منفی در کارنامه مدیران سپاهان ثبت خواهد کرد.

حسین پاپی پس از حدود 14 فصل حضور در سپاهان با مشکلاتی برای تمدید قرارداد مواجه شده و انگار کسی هم نیست تا موانع ادامه همکاری او با کرانچار را برطرف کند. پاپی یکی از بازیکنان محبوب کرانچار برای ادامه بازی در سپاهان است اما برخی اختلاف‌های مالی باعث شده تا فعلا کاپیتان از تمدید قرارداد طفره برود و روزها را یکی پس از دیگری و در قامت بازیکن آزاد سپری کند.

دو فصل قبل، حسین پاپی با سپاهان توافق کرد تا حق بازی، به‌عنوان ‌بندی در قراردادش گنجانده شود. درست مثل سایر بازیکنان سپاهان که چنین قراردادهایی امضا کردند و به حق و حقوق خود رسیدند. پاپی اما حالا که دو فصل از امضای آن قرارداد گذشته، نه پولی دریافت کرده و نه قرار است این مبلغ 330 میلیونی به حسابش واریز شود.

سپاهان لیگ پانزدهم را در رتبه نازل یازدهم به پایان رساند. رتبه‌ای که ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ این باشگاه در لیگ برتر محسوب می‌شد. همین مساله مدیران سپاهان را وادار کرد تا جریمه‌ای 30 درصدی برای بازیکنان در نظر بگیرند. جریمه‌ای که البته برای بازیکنانی که پیراهن تیم دیگری را پوشیدند لحاظ شد و برای آنهایی که ماندند نه.

پاپی از جمله بازیکنانی بود که پس از کسب چندین عنوان قهرمانی لیگ همراه با سپاهان، دوست نداشت با رتبه یازدهمی، این تیم را ترک کند و پیراهن باشگاه دیگری را بپوشد. به همین دلیل ماند و قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کرد. سپاهان فصل قبل بودجه آنچنانی برای امضای قرارداد با بازیکنان نداشت. پس پاپی و سایر بازیکنان با قراردادهایی به مراتب پایین‌تر از قبل پای میز مذاکره نشستند و پای برگه تمدید را امضا زدند.

قرارداد پاپی برای فصل قبل تنها 350 میلیون بود. بدون حق بازی و ‌بندی دیگر. مدیران سپاهان اما به کاپیتان تیمشان قول دادند 30 درصد جریمه او– به جا مانده از لیگ پانزدهم – را ببخشند و حق بازی 330 میلیونی او را پرداخت کنند. در طول فصل شانزدهم اما مدیران سپاهان نتوانستند به وعده‌های خود عمل کنند و پاپی هم طلب خود را دریافت نکرد. جریمه همه بازیکنان جز پاپی بخشیده شد و این ابهامی ‌بود که کسی پاسخش را نداد.

برای این فصل، پاپی یکی از بازیکنان مورد نظر کرانچار برای تمدید قرارداد است. برای قدیمی‌ترین بازیکن سپاهان، چه انتخابی بهتر از همین تیم و ادامه بازی در اصفهان. اختلاف‌های مالی اما فعلا دست پاپی را برای تمدید قرارداد بسته و البته مدیران سپاهان هم تلاشی برای حل مشکلات او انجام نمی‌دهند.

گویا مسوولان سپاهان از پاپی خواسته‌اند طلب 330 میلیونی‌اش که مربوط به دو فصل قبل می‌شود را ببخشد و البته جریمه 210 میلیونی را هم برای او در نظر گرفته‌اند تا اختلاف مالی طرفین به 540 میلیون برسد. پاپی که یکی از بازیکنان محبوب سپاهان نزد هواداران است، به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم آینده خود را انتخاب کند. کرانچار اما از مدیران سپاهان خواسته تا به هر قیمتی شده پاپی را در تیم نگه دارند و قرارداد او را به‌عنوان کاپیتان تیم تمدید کنند.

مدیران سپاهان اما فعلا تلاشی برای اجرای این خواسته کرانچار انجام نمی‌دهند. تمدید قرارداد با پاپی فقط خلاصه شده به یکی دو جلسه نصفه و نیمه و البته ذکر دوباره‌ این نکته که طلب او پرداخت نخواهد شد. پاپی که عرق خاصی به سپاهان دارد و از ابتدای لیگ حرفه‌ای فقط پیراهن این تیم را پوشیده، علاقه‌ای به جدایی ندارد اما مدیران باشگاه چاره‌ای برای حل مشکلات او نمی‌اندیشند و مهم‌تر اینکه فقط به فکر امضای قرارداد با بازیکنان جدید هستند.

حسین پاپی با ادامه ‌این روند، در آستانه جدایی از سپاهان قرار می‌گیرد. جدایی او که پس از خداحافظی محرم نویدکیا، قدیمی‌ترین و وفادارترین بازیکن سپاهان محسوب می‌شود یک امتیاز منفی در کارنامه مدیران سپاهان ثبت خواهد کرد. اتفاقی که البته با انتقاد هواداران نیز روبه‌رو خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها