X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 خرداد 1396, 18:27
کد خبر: 22978
خبرنگار: talaei
نظرات: 19

بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی

سعید آقایی در ۳راهی سپاهان، گسترش و تراکتورسازی

سعید آقایی در ۳راهی سپاهان، گسترش و تراکتورسازی سعید آقایی در ۳راهی سپاهان، گسترش و تراکتورسازی
سعید آقایی بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی برای فصل‌ آینده بر سر یک 3 راهی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس،آقایی که فصل گذشته در تراکتورسازی فصل نسبتاً موفقی را سپری کرد همچنان برای باقی ماندن در جمع تراکتورسازان در اولویت کادرفنی این تیم قرار دارد که البته این موضوع هم خیلی بی ربط به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتورسازان نیست.

از آنجایی که تراکتورسازی برای فصل آینده لیگ برتر حق جذب بازیکن ندارد و از سوی دیگر باید در 3 جبهه بجنگد، نمی‌توان این تیم را خالی از مهره‌های موثر کرد و به همین دلیل از حالا تلاش برای جذب آقایی آغاز شده است.

این در حالی است که این بازیکن ملی‌پوش که این روزها با تیم ملی در اردوی اتریش به سر می‌برد، دو فصل پیش با یک تعهد مالی سنگین به تیم سابق خود یعنی گسترش فولاد چون سرباز بود به تراکتورسازی پیوست و نکته قابل توجه اینکه با به پایان رسید سربازی آقایی، این تعهد مالی یک و نیم ملیاردی همچنان برای این بازیکن پابرجاست.

آقایی در واقع امروز بازیکن آزاد است اما این تعهد مالی کارش را سخت کرده و تا زمانی که تعهدش را اجرا نکند نمی‌‌تواند در تیم دیگری برای فصل آینده به میدان برود، چون گسترش این اجازه را به او نخواهد داد.

از گسترش خبر می‌رسد این باشگاه نیز برای فصل آینده خیلی بی‌تمایل نیست تا آقایی را به جمع شاگردان لوکا اضافه کند.

با این وضعیت آقایی دیگر موظف نیست به تعهد مالی‌اش عمل کرده و در راستای یک توافق جدید با گسترش فولاد می‌تواند قرارداد خوبی با تیم تبریزی ببندد.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که سپاهان نیز همچنان با جدیت خواستار سعید آقایی بوده و حتی شنیده می‌شود که سپاهانی‌ها با این بازیکن به توافق نهایی هم رسیده‌اند که در صورت وقوع این اتفاق، این بازیکن یا باشگاه جدیدش باید فکری به حال اجرایی شدن تعهد مالی ایجاد شده باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها