X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 خرداد 1396, 11:32
کد خبر: 22999
خبرنگار: khani
نظرات: 18

دلیلی برای مذاکره با مهدی رحمتی وجود ندارد

قائم مقام سپاهان: هنوز با انصاری به توافق نرسیدیم

قائم مقام سپاهان: هنوز با انصاری به توافق نرسیدیم قائم مقام سپاهان: هنوز با انصاری به توافق نرسیدیم
مسعود تابش گفت: در اولین اقدام قرارداد دروازه‌بان برزیلی تیم را تمدید کردیم پس دلیلی ندارد به دنبال مذاکره با سید مهدی رحمتی باشیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد،مسعود تابش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مذاکرات باشگاه سپاهان با بازیکنان مدنظر کادر فنی گفت: «ما طبق لیستی که کرانچار به ما داد دنبال جذب بازیکن هستیم و تاکنون هم موفق شدیم برخی از مهره‌های مدنظر کادر فنی را جذب کنیم. اما هنوز کار ما در نقل وانتقالات تمام نشده‌است و دنبال جذب چند بازیکن در پست هافبک و مهاجم هستیم.»
وی در رابطه با مذاکرات باشگاه سپاهان با ساسان انصاری افزود: «ما در پست مهاجم نیاز به یک بازیکن داریم. ساسان انصاری هم یکی از گزینه‌های باشگاه است که در کنار این بازیکن با چند مهاجم دیگر هم وارد مذاکره شدیم اما هنوز به طور قطعی با هیچ کدام از آنها تمام نکردیم.»
تابش در خصوص تمدید قرارداد برخی از بازیکنان فعلی باشگاه بیان کرد: «ما طبق سهیمه بازیکنان بزرگسال که داریم نمی‌توانیم خریدهای زیادی انجام دهیم و باید با برخی از بازیکنان فعلی خودمان به توافق برسیم. در حال حاضر کادر فنی دنبال ارزیابی بازیکنان سال گذشته هستند تا با مهره‌هایی که مدنظرشان است به توافق برسیم.»
قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد مذاکره این باشگاه با مهدی رحمتی گفت: «باشگاه سپاهان در اولین اقدام نقل وانتقالاتش قرارداد دروازه‌بان برزیلی تیم را تمدید کرد و در کنار آن از بازیکنان جوان خودمان به عنوان دروازه‌بان دوم و سوم استفاده می‌کنیم. ما در خط دروازه مشکلی نداریم و هیچ مذاکره‌ای هم با مهدی رحمتی نداشتیم.»
وی در رابطه با هدف این تیم برای قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر افزود: «سپاهان همیشه جزء تیم‌های مدعی لیگ بود ولی مشکلاتی در سال‌های گذشته بوجود آمد که از سپاهان همیشگی فاصله گرفتیم. اما امیدوارم با خریدهای خوبی که انجام دادیم و همت بازیکنان قدیمی و همچنین درایت سرمربی تیم بار دیگر قهرمان لیگ شویم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها