X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 خرداد 1396, 21:36
کد خبر: 23040
خبرنگار: khani
نظرات: 8

لیست سپاهان با سه بازیکن تکمیل می‌شود

لیست سپاهان با سه بازیکن تکمیل می‌شود لیست سپاهان با سه بازیکن تکمیل می‌شود
سعید آقایی و محمد دانشگر دو بازیکن مورد نظر باشگاه سپاهان هستند که با نهایی شدن قرارداد این دو بازیکن 6 سهمیه لیگ برتری این تیم تکمیل می شود.
به گزارش پایگاه خبر ی طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، سپاهان تاکنون در فصل نقل و انتقالات با 4 سهمیه لیگ برتری به توافق رسیده است. عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی و حسن جعفری سه سهمیه لیگ برتری سپاهان در قلب خط دفاعی هستند و ساسان انصاری که از فولادخوزستان به این تیم پیوست چهارمین سهمیه لیگ برتری طلایی پوشان برای حضور در خط تهاجمی تیم به شمار می رود؛ ضمن اینکه آنها با شاهین ثاقبی هافبک فصل گذشته ملوانی ها به توافق رسیدند که سهمیه لیگ برتری به شمار نمی رود.

علاوه بر بازیکنان ذکر شده سعید آقایی بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی تبریز و محمد دانشگر مدافع فصل گذشته نفت تهران دو بازیکن دیگر هستند که تقریبا باید آنها را سپاهانی دانست؛ چرا که مذاکرات این دو بازیکن با باشگاه نهایی شده و رفع شدن برخی مشکلات این دو بازیکن را زردپوش می کند.

دانشگر به توافقات نهایی با باشگاه سپاهان دست یافته و تنها نیاز به مجوز باشگاه نفت تهران برای نهایی شدن قرارداداش دارد.

سعید آقایی نیز با سپاهانی ها به توافق دست یافته و تنها مشکلی که در این میان وجود دارد، چکی است که این بازیکن به عنوان تضمین به باشگاه گسترش فولاد تبریز جهت پیوستن و گذراندن خدمت در تراکتورسازی داده است؛ البته آقایی در حال حاضر بازیکن آزاد است و فقط باید چکی که به عنوان تضمین به گسترش فولاد داده را پس بگیرد.

چپاروف گزینه دیگر سپاهانی ها خواهد بود که به احتمال فراوان به عنوان سهیه آسیایی به سپاهان اضافه می شود؛ چپاروف که علاقمند به ادامه همکاری با کرانچار و باشگاه سپاهان است در صورت بازگشت به فوتبال ایران، بار دیگر با پیراهن زرد سپاهان راهی میدان می شود.

در صورتی که به هر دلیل خریدهایی که در بالا ذکر شده نهایی نشود، باشگاه منتظر بازگشت کرانچار به ایران خواهد شد تا با حضور او در مورد گزینه های جایگزین تصمیم گیری شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها