X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 خرداد 1396, 11:40
کد خبر: 23063
خبرنگار: khani
نظرات: 3

یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم

فاضلی: می‌خواهیم سپاهان را به حقش برسانیم

فاضلی: می‌خواهیم سپاهان را به حقش برسانیم فاضلی: می‌خواهیم سپاهان را به حقش برسانیم
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان یارگیری خوبی داشته و قطعا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شروع تمرینات تیم فوتبال سپاهان و وضعیت این تیم در نقل‌وانتقالات اظهار داشت: قرار است تمرینات ما زیر نظر کرانچار شروع شود تا تیمی قدرتمند را روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.

وی ادامه داد: فصل گذشته برای ما تمام شد و می‌خواهیم با خریدهای خوبی که بر اساس نیازهای تیم انجام شده کنار کرانچار سپاهان را به حقش برسانیم. سپاهان نشان داده تیم قدرتمندی است و به نظرم این تیم با شرایطی که دارد از مدعیان اصلی قهرمانی و کسب سهمیه آسیا خواهد بود.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است در لیگ پیش رو بازی بیشتری به او برسد، گفت: بعد از آمدن کرانچار توانستم به خاطر مصدومیت زیاد بازیکنان به او کمک کنم. همین مربی مرا به سپاهان آورد و شناخت کافی روی من دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم این است که به بهترین شکل خودم را به کرانچار ثابت کنم و یکی از مهره‌های تاثیرگذار سپاهان در لیگ باشم. با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی سال مهمی برای همه بازیکنان است و من هم می‌خواهم حسابی خودم را در معرض دید کی‌روش قرار دهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها