X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 خرداد 1396, 13:32
کد خبر: 23066
خبرنگار: khani
نظرات: 14

برای دانشگر مشکل رضایتنامه به وجود آمد و سایپایی شد

رمضانی: شریفی بعد از پایان خدمت سربازی به سپاهان بازمی‌گردد

رمضانی: شریفی بعد از پایان خدمت سربازی به سپاهان بازمی‌گردد رمضانی: شریفی بعد از پایان خدمت سربازی به سپاهان بازمی‌گردد
مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان گفت: مهدی شریفی بازیکن این تیم است و با پایان خدمت سربازی به اصفهان باز می گردد.
به گزار ش پایگاه خبر ی طوفان زرد ،مرتضی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: خبرهای متناقضی در مورد مهدی شریفی منتشر شده است. آن چیزی که در مورد این بازیکن حقیقت دارد این است که با پایان خدمت سربازی و طبق قانون وی به سپاهان باز می گردد و برای تیم ما به میدان می‌رود. شریفی فرزند سپاهان است و قطعا غیر از صراحت قانون در این باره، خود وی هم اشتیاق زیادی دارد تا پس از پایان دوران خدمت بار دیگر به خانه طلایی خود بازگردد.

وی همچنین در مورد احتمال حضور سعید قائدی فر در سپاهان گفت: این بازیکن یکی از از استعدادهای خوب فوتبال کشورمان است که در آکادمی باشگاه سپاهان هم تربیت شده، اما در حال حاضر هنوز در مورد جذب وی تصمیمی اتخاذ نشده است.

مدیر رسانه ای سپاهان همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که محمد دانشگر به سپاهان نیامد و در نهایت با سایپا قرارداد بست اظهار داشت: با او مذاکره کرده بودیم ولی در مقطعی وی مشکل رضایتنامه داشت و شرایط به سمت و سویی رفت که در نهایت توافق سپاهان با این بازیکن انجام نشد.

رمضانی در پایان گفت: فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات ادامه دارد به همت مدیرعامل، هیئت مدیره و سایر دست اندرکارانی که در حوزه نقل و انتقالات باشگاه فعالیت می کنند همانگونه که تاکنون بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب سپاهان شده اند، در ادامه هم طبق لیست زلاتکو کرانچار بازیکنان تاثیر گذار و شاخص دیگری به جمع مان اضافه می شوند تا بتوانیم بهترین عملکرد را در فصل پیش رو داشته باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها