X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 تیر 1396, 15:14
کد خبر: 23272
خبرنگار: khani
نظرات: 8

به‌زودی درباره جذب ششمین سهمیه لیگ برتری تصمیم می‌گیریم

اخوان: کرانچار در ۳ پست اعلام نیاز کرده است

اخوان: کرانچار در ۳ پست اعلام نیاز کرده است اخوان: کرانچار در ۳ پست اعلام نیاز کرده است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: جپاروف خودش تمایل دارد در اصفهان بازی کند و ما نیز نهایتاً تا فردا منتظر او خواهیم ماند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت سرور جپاروف اظهار داشت: امروز (شنبه) قرار است نماینده این بازیکن با مسئولان باشگاه استقلال دیدار کند تا وضعیت او را مشخص کند. ابتدا جپاروف باید بازیکن آزاد شود و بعد ما با او مذاکره کنیم. جپاروف به شخصه تمایل دارد در اصفهان بازی کند و ما نیز نهایتاً تا فردا منتظر او خواهیم ماند.

وی در خصوص پرونده حضور مدافع خارجی در سپاهان گفت: مدافعانی از برزیل، آفریقا و یک کشور آسیایی مدنظر ما هستند، اما ابتدا باید در خصوص آنها از سوی کادرفنی تصمیم‌گیری شود تا سپس ما اظهارنظر رسمی داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص جذب ششمین سهمیه لیگ برتری این تیم عنوان کرد: کرانچار در سه پست مدافع میانی، هافبک دفاعی و مهاجم اعلام نیاز کرده است و ما نیز درصدد هستیم تا در این سه پست خواسته‌های او را محقق کنیم. حتماً باید در این خصوص نیز به زودی تصمیم‌گیری کنیم.

اخوان در خصوص وضعیت برگزاری اردوی داخلی این تیم خاطر نشان کرد: ما اردوی داخلی نخواهیم داشت و فردا (یکشنبه) با پیکان در ورزشگاه نقش جهان بازی خواهیم کرد و روز پنجشنبه نیز به تهران خواهیم آمد تا روز جمعه 23 تیرماه به مصاف تراکتورسازی برویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها