X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1396, 01:26
کد خبر: 23298
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 15

چپاروف بازیکن خوبی بود و باید به فکر جانشین او باشیم

کرانچار: دو بازیکن خارجی با کیفیت به سپاهان اضافه می‌شوند

کرانچار: دو بازیکن خارجی با کیفیت به سپاهان اضافه می‌شوند کرانچار: دو بازیکن خارجی با کیفیت به سپاهان اضافه می‌شوند
سرمربی تیم سپاهان گفت: در حال مذاکره با دو بازیکن خارجی در پست دفاع و حمله هستیم تا به ترکیب تیم اضافه شوند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد زلاتکو کرانچار پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در دیدار تدارکاتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این بازی سعی کردیم پرسینگی که در تمرینات انجام داده بودیم را به خوبی در زمین پیاده کنیم و توانستیم این کار را با موفقیت انجام دهیم. در بازی امروز شانس‌های زیادی برای گل زدن داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: برای ۱۵ روز آینده برنامه خوبی داریم تا برای آغاز لیگ برتر بهتر آماده شویم. صددرصد مطمئن هستم که ۲ بازیکن خارجی را به خدمت خواهیم گرفت و بهتر خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همانطور که دیدید بازیکنان سپاهان مقابل پیکان کیفیت و توانایی خود را نشان دادند و در ۱۵ روز آینده روی بدنسازی بازیکنان و از دست دادن موقعیت‌ها کار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا ترکیب سپاهان به نظر او کامل است یا خیر گفت: بله، من از این مسأله و تلاش باشگاه در نقل و انتقالات راضی هستم و همانطور که گفتم ۲ بازیکن خارجی با کیفیت در حد جهانی نیز به تیم اضافه خواهیم کرد.

کرانچار در پاسخ به اینکه آیا از کیفیت بازیکنان نیمکت‌نشین تیمش راضی است و این بازیکنان می‌توانند جای بازیکنان اصلی را در صورت مصدومیت و محرومیت پر کنند، بیان داشت: ما باید ۲ بازیکن دیگر جذب کنیم و این مسأله برای ما بسیار مهم است. اگر این بازیکنان به سپاهان اضافه شوند می‌توانیم در کنار تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی برای قهرمانی بجنگیم.

وی در مورد ملیت و پست این بازیکنان اظهار کرد: این بازیکنان بین‌المللی هستند و مسأله‌ مهم این است که بازیکنان با کیفیتی هستند و هر زمانی که پیوستن آنها به سپاهان قطعی شود مشخصات آنها را اعلام می‌کنیم.

کرانچار در مورد سرور چپاروف گفت: باشگاه استقلال حق دارد در مورد چپاروف تصمیم بگیرد. این مسأله بین باشگاه سپاهان و استقلال است و وقتی باشگاه استقلال اجازه نداده این بازیکن به سپاهان بیاید، چپاروف حق دارد در استقلال بماند و آنجا بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد خروجی‌های زیاد تیمش در نقل و انتقالات تصریح کرد: ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم که توانایی و کیفیت بالایی دارند. الان باید در مورد جانشین سرور چپاروف فکر کنیم چون او بازیکن خوبی بود.

وی در مورد تنها سهمیه لیگ برتری باقیمانده تیمش در نقل و انتقالات افزود: هم‌اکنون پیوستن آن ۲ بازیکن خارجی که یکی مهاجم و دیگر مدافع است برای ما در اولویت قرار دارد. پس از پیوستن آنها به سپاهان، کیفیت تیم را بررسی می‌کنیم تا تصمیم بگیریم که یک سهمیه دیگر را الان جذب کنیم یا در نیم‌فصل.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها