X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1396, 22:32
کد خبر: 23318
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

در یک دیدار تدارکاتی

سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم می روند

سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم می روند سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم می روند
تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در یک دیدار تدارکاتی قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر، به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2 تیم اصفهانی ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان چند هفته‌ای است که تمرینات خود را برای آمادگی حضور در مسابقات لیگ‌برتر و جام حذفی آغاز کرده و با جذب بازیکنان مورد نیاز، سعی بر پوشش نقاط ضعف خود را دارند.
این 2 تیم اصفهانی پس از انجام تمرینات بدنسازی خود وارد کارهای فنی شده و در این میان چند دیدار تدارکاتی نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند.
تیم سپاهان تا کنون با تیم‌های نساجی مازندران، بادران و پیکان تهران و تیم‌ امیدهای خود چند دیدار تدارکاتی را انجام داده و ذوب‌آهن نیز یک دیدار دوستانه با امیدهای خود برگزار کرده است.
ذوبی‌ها قصد داشتند یک دیدار تدارکاتی را با پیکان در شهر تهران برگزار کرده و پس از آن برای برگزاری اردوی آمادگی خود به مدت یک هفته راهی استانبول ترکیه شوند که این دیدار به احتمال فراوان لغو می‌شود.
قرار است این دو تیم اصفهانی قبل از آغاز مسابقات لیگ‌برتر و در یک دیدار دوستانه به مصاف هم بروند تا شاهد دربی اصفهان با حضور 2 مربی با تجربه باشیم.
این دیدار قرار است روز شنبه، 31 تیرماه برگزار شود. مکان و زمان دقیق این دیدار به صورت دقیق مشخص نشده است.
علی شجاعی، سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تایید کرد و اظهار داشت: طبق مذاکره امیر قلعه‌نویی و زلاتکو کرانچار قرار است این دیدار برگزار شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها