X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 تیر 1396, 11:09
کد خبر: 23465
خبرنگار: khani
نظرات: 4

توضیحات کرانچار در مورد لیست زیر ۲۳ سال سپاهان

کرانچار: احمدی دیگر با سپاهان نخواهد بود

کرانچار: احمدی دیگر با سپاهان نخواهد بود کرانچار: احمدی دیگر با سپاهان نخواهد بود
سرمربی تیم سپاهان در خصوص حضور دوباره احمدی در سپاهان گفت: با توجه بازیکنانی که گرفته‌ایم عملاً پستی که احمدی در آن بازی می‌کند بسته شده و این بازیکن دیگر در کنار سپاهان نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،کرانچار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه غلامی و رحیمی را به عنوان ذخیره دفاع راست و چپ در نظر گرفته‌اید، آیا برنامه‌ای برای بازگرداندن علی احمدی دارید یا خیر؟ اظهار کرد: در جذب یک بازیکن و همچنین غلامی، رحیمی که در چند پست بازی می‌کند، پورقاز و یزدانی را هم در اختیار داریم و عملاً این پست بسته شده است. احمدی دیگر با تیم نخواهد بود. البته در مورد این بازیکن نیز سوالی هم نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل کنار گذاشتن علیمرادی چیست، گفت: من او را کنار نگذاشتم بلکه برای اینکه به وی بازی برسد و بتواند پیشرفت کند نظر باشگاه و من این است که او را قرض دهیم و دوباره برای فصل بعد به سپاهان بازگردد.

وی ادامه داد: علیمرادی فصل پیش بازی زیادی انجام نداده و امیدوارم امسال به فرم مسابقات بازگردد.

کرانچار افزود: رقابت در خط حمله سپاهان زیاد است و چون به این بازیکن فرصت بازی نمی‌رسید او را قرض دادیم.

در حال حاضر مهدی امینی، مهدی صدقیان، میلاد سرلک، حامد بحیرایی، صابر دیده‌ور، ناصر قلاوند، رضا میرزایی و سعید آقایی ۸ بازیکن لیست زیر ۲۳ سال سپاهان را تشکیل می‌دهند که در صورت حضور علیمرادی او آخرین بازیکن این لیست خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها