X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 05:41
کد خبر: 23614
خبرنگار: lark
نظرات: 10

می‌توانستیم پیروز شویم

صدقیان: امینی و اولیویرا هم دوستان صمیمی‌ام هستند و هم رقیبم

صدقیان: امینی و اولیویرا هم دوستان صمیمی‌ام هستند و هم رقیبم صدقیان: امینی و اولیویرا هم دوستان صمیمی‌ام هستند و هم رقیبم
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: لی و مهدی دوستان صمیمی من هستند ولی برای رسیدن به ترکیب تلاشم را می‌کنم و رقابتم را هم انجام می‌دهم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، مهدی صدقیان در جمع خبرنگاران در مورد تساوی یک بر یک سپاهان مقابل سایپا در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود و دو نیمه تقریباً متفاوت داشت. در نیمه اول هر دو تیم محتاط‌ تر بودند ولی در نیمه دوم حملات بیشتری انجام دادند و بازی جذاب‌تر شد. می‌توانستیم پیروز شویم ولی باز هم خداراشکر.
وی در مورد اینکه سپاهان امید به قهرمانی دارد یا نه افزود: حتماً. در این بازی هم باید پیروز می‌شدیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و کمی بدشانس بودیم. اگر جلوی همه تیم‌ها همینطور بازی کنیم حتماً نتیجه می‌گیریم.
صدقیان در مورد تأثیر سایر بازیکنان سپاهان روی گلی که او خورد، گفت: بازیکنان برای اینکه از اتفاقات دیگر پیش‌گیری کنند عقب‌نشینی کردند و فکرش را نمی‌کردند آن توپ وارد دروازه شود.
وی در مورد اینکه فکر می‌کند با حضور مهدی امینی و لی اولیویرا در ترکیب ثابت سپاهان قرار بگیرد، بیان داشت: تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در ترکیب قرار بگیرم. لی و مهدی دوستان صمیمی من هستند ولی داریم در سپاهان کار می‌کنیم. برای رسیدن به ترکیب تلاشم را می‌کنم و رقابتم را هم انجام می‌دهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها