X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 مرداد 1396, 15:19
کد خبر: 23623
خبرنگار: panahi
نظرات: 3

با تداوم عملکردمان مقابل سپاهان موفق خواهیم شد

شیری: به دلیل عدم تمرکز گل تساوی را دریافت کردیم

شیری: به دلیل عدم تمرکز گل تساوی را دریافت کردیم شیری: به دلیل عدم تمرکز گل تساوی را دریافت کردیم
کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: متأسفانه به دلیل عدم تمرکز در دقایق پایانی گل تساوی را از سپاهان خوردیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، حامد شیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی یک - یک سایپا مقابل سپاهان اظهار داشت: همیشه دیدارهای هفته‌های نخست سخت است و روز گذشته نیز سپاهان با حضور تماشاگرانش برای برد به میدان آمده بود و از انگیزه زیادی برخوردار بود. ما در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در نیمه دوم چشم به استفاده از تک موقعیت‌های خود داشتیم که خدا را شکر در دقیقه 83 به گل نیز رسیدیم، اما متأسفانه بعد از دو دقیقه به دلیل عدم تمرکز گل مساوی را دریافت کردیم.

وی با تأکید بر جوانی تیم سایپا خاطر نشان کرد: میانگین سنی تیم ما در این فصل خیلی پایین است. بازیکنانی که جذب تیم شدند همه جوان و صاحب انگیزه هستند و بازیکنان باقیمانده از سال گذشته نیز از لحاظ شرایط سنی پایین. فکر می‌کنم امسال با وجود این شرایط تیم خوبی داشته باشیم و با تداوم عملکرد و روند حرکتی‌مان مقابل سپاهان در ادامه راه می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا با تمجید از سپاهان گفت: سپاهان تیم خیلی خوبی بود و قطعاً در ادامه راه با اضافه شدن دروازه‌بان اصلی، ساسان انصاری و هافبک خارجی خود شرایط بهتری نیز خواهد داشت. امسال سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ خواهد بود.

شیری در پایان در خصوص دیدار هفته آینده تیم سایپا مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تیم‌های کمالوند همیشه خوب بازی می‌کنند و فکر می‌کنم کار بسیار سختی داشته باشیم. در این فصل همه تیم‌ها یارگیری خوبی انجام داده‌اند و فکر نمی‌کنم تیم ضعیفی در لیگ داشته باشیم، با این حال ما انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان داریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها