X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 مرداد 1396, 10:58
کد خبر: 23658
خبرنگار: khani
نظرات: 4

تا نیم‌فصل بازیکن نمی‌گیریم

اخوان:برابر پدیده هم صدقیان دروازه‌بان است

اخوان:برابر پدیده هم صدقیان دروازه‌بان است اخوان:برابر پدیده هم صدقیان دروازه‌بان است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز می‌توانیم سه بازیکن دیگر را به ترکیب تیم اضافه کنیم اما در حال حاضر برای نیم‌فصل بازیکنی را مدنظر نداریم و با همین ترکیب بازی‌ها را برگزار می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد آمادگی سپاهان برای دیدار روز جمعه مقابل پدیده مشهد، اظهار کرد: آخرین جلسه تمرین تیم صبح روز پنجشنبه در اصفهان برگزار می‌شود و ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه همان روز هم به سمت مشهد پرواز خواهیم داشت و در هتل هما مستقر می‌شویم.

وی در مورد ورزشگاه میزبان این دیدار گفت: بازی در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در طول هفته جاری هر روز تمرین داشتیم و بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار هستند. تا این لحظه بازیکن محرومی نداریم. رافائل اگر به مرز آمادگی برسد در این بازی از او استفاده خواهیم کرد. در کل شرایط تیم از هر نظر خوب است.

اخوان در مورد بازیکنان مصدوم تیم، گفت: مهدی امینی و لی اولیویرا که از قبل مصدوم بودند هنوز هم مصدوم هستند ولی در حال حاضر بازیکن مصدوم دیگری نداریم. مهدی امینی به بازی روز جمعه نمی‌رسد و اولیویرا هم کشیدگی دارد که نیاز به استراحت، فیزیوتراپی و آب‌درمانی دارد که او هم به بازی روز جمعه مقابل پدیده مشهد نمی‌رسد و صدقیان به جای او در ترکیب تیم خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد احتمال اضافه شدن بازیکن دیگری به لیست سپاهان و یا بسته شدن لیست این تیم، بیان کرد: هنوز می‌توانیم سه بازیکن دیگر را به ترکیب تیم اضافه کنیم اما در حال حاضر برای نیم‌فصل بازیکنی را مدنظر نداریم و با همین ترکیب بازی‌ها را انجام می‌دهیم.

وی در مورد دعوت از ساسان انصاری به مراسم برترین‌های فوتبال ایران و ناراحتی او از نحوه برگزاری مراسم ، تصریح کرد: از این بازیکن دعوت به عمل آمده بود اما متأسفانه اسمی هم از او آورده نشد. بالاخره سیستم ورزش ما همین است. انصاری ورزشکاری خوب و فهیمی است و از این مسائل ناراحت نمی‌شود.





نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها