X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 مرداد 1396, 09:21
کد خبر: 23751
خبرنگار: khani
نظرات: 27

صدرنشینی در لیگ برتر دور از ذهن نبود

خاکسار:سپاهان را شکست می دهیم

خاکسار:سپاهان را شکست می دهیم خاکسار:سپاهان را شکست می دهیم
بازیکن پارس جنوبی جم گفت: در قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر تمرینات و اردوهایی در سطح بالا برگزار شد و این صدرنشینی پارس جنوبی دور از ذهن نبود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن خاکسار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم اظهار داشت: برای من حضور در تمرینات و کنار ستاره‌هاى تیم‌بودن افتخار بزرگی است و قطعا از هر لحظه تمرین بیشترین لذت را می‌برم و امیدوارم با تلاش ، پشتکار و کمک مربیان و بازیکنان تیم در آینده بخشی از موفقیت‌های تیم باشم.

بازیکن زیر 23 سال تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم با بیان این که مهدی تارتار به حضور بازیکنان بومی در تیم اهمیت داده است، تصریح کرد: بازیکنان بومی تیم پارس‌جم مورد توجه ویژه سرمربی هستند و امیدواریم بتوانیم توانایی و شایستگی خود را ثابت کنیم.

وی با اشاره به صدرنشینی تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم در رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: قبل از شروع فصل تمرینات، اردوهای باکیفیتی برگزار شد و با نظر سرمربی بازیکنان با کیفیت جدیدی نیز به تیم پیوستند.

خاکسار ادامه داد: صدرنشینی در دو هفته ابتدایی لیگ برای تیم پارس جنوبی جم دور از ذهن نبود و امیدواریم همین شرایط مطلوب را در بازی‌های آینده نیز داشته باشیم و بتوانیم در رقابت‌های لیگ برتر موفق باشیم.

بازیکن جمی تیم فوتبال پارس‌جنوبی به حمایت مردم استان بوشهر از تنها نماینده خود در مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: مردم همیشه حامی تیم بوده‌اند و قطعا شرایط را به خوبی درک می‌کنند و از تیم حمایت خواهند کرد.

خاکسار در پاسخ به سوالی که در پایان فصل به دنبال چه جایگاهی هستید،گفت: به دنبال بهترین جایگاه در لیگ برتر هستیم و قطعا در ادامه کار دشواری خواهیم داشت اما تمام تلاش خود برای رسیدن به بهترین جایگاه انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: باقی ماندن در لیگ برتر یکی از اهداف اصلی ما است و امیدواریم بتوانیم در پایان فصل شرمنده هواداران نباشیم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به دیدار هفته سوم تیمش برابر سپاهان گفت: سپاهان تیم قدرتمندی است و بازی سختی خواهیم داشت.

وی یادآور شد: سپاهان اصفهان در دو بازی گذشته خود عملکرد ضعیفی داشته است اما این دلیل نمی شود این تیم را دست کم گرفت.

خاکسار بیان کرد: به دنبال هر سه امتیاز برابر سپاهان هستیم تا بتوانیم سومین پیروزی متوالی را کسب کنیم و همچنان به صدر جدول تکیه بزنیم.

وی با بیان اینکه تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد اظهار داشت: امیدوارم با پیروزی برابر سپاهان خود را کامل به تیم‌های لیگ برتری معرفی کنیم و زنگ خطری برای دیگر تیم‌ها باشیم که در این راه با تمام توان برای موفقیت و پیروزی برابر سپاهان خواهیم جنگید.

بازیکن پارس جنوبی جم با تقدیر از تلاش های مدیرعامل و سرمربی تیم گفت:مهدی تارتار و بهرام رضاییان نگاه ویژه ای به نیروهای بومی داشته‌اند و برای شکوفایی استعدادهای جوانان تلاش کرده‌اند.

وی افزود: مهدی تارتار از دو سال پیش که هدایت تیم پارس جنوبی را برعهده گرفته با تمام تلاش برای سربلندی جم تلاش کرده است.

خاکسار با بیان این که عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم برای پارس جنوبی زحمات زیادی کشیده است تصریح کرد: سرپرست بومی باشگاه سبب ایجاد همدلی و صمیمیت ویژه‌ای بین بازیکنان تیم و کادر فنی شده است.

وی با قدردانی از مربی‌های تیم‌های پایه باشگاه حمید فرخ سرشت، ابراهیم جانبار، کرامت سلیمانی و حمید معماری گفت: این مربیان برای بازیکنان جمی از جمله خود من زحمات زیادی کشیده‌اند که امیدوارم با بازی‌های درخشان بتوانیم زحمات آنها را جبران کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها