X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1396, 13:06
کد خبر: 23808
خبرنگار: khani
نظرات: 18

اصرار روی استفاده از دفاع نا آماده برای چیست؟

کرانچار و لزوم بازنگری در خط دفاع

کرانچار و لزوم بازنگری در خط دفاع کرانچار و لزوم بازنگری در خط دفاع
تیم زلاتکو کرانچار در سه هفته اخیر لیگ برتر آمار دفاعی ضعیفی داشته است و این موضوع لزوم بازنگری این مربی در مورد خط دفاعی تیمش را نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ۶ گل در عرض سه هفته آمار ضعیف دفاعی سپاهان را نشان می‌دهد که کاملاً بیانگر وضعیت آشفته خط دفاعی این تیم است. حتی اگر ۶ گل را هم ملاک قرار ندهیم با بررسی تعداد زیاد حملات خطرناک و شوت‌های در چارچوب روی دروازه سپاهان می‌توان به نتیجه مشابه درباره خط و البته سازمان دفاعی سپاهان رسید.

البته این درست که مدافعان و بازیکنان جدید سپاهان برای هماهنگی و ارائه بازی‌های بهتر نیاز به زمان بیشتری دارند اما اشتباهات فردی و عدم آمادگی بدنی بعضی از بازیکنان خط دفاعی سپاهان مثل ژایرو رودریگز ربطی به هماهنگی و زمان بیشتر ندارد. رودریگز که در بازی برابر پدیده کاملاً ضعیف ظاهر شده بود، در دیدار برابر پارس جنوبی هم در نیمه نخست کاملاً پرانتقاد ظاهر شد، او در نیمه دوم نیز روی فرار منجر به پنالتی نانگ جا ماند و روی صحنه گل هم جایگیری نامناسب او باعث شد آفساید پر شود و روی توپ برگشتی گل تساوی به ثمر برسد.

عملکرد پر اشتباه ژایرو رودریگز در ترکیب سپاهان در حالی با عدم واکنش زلاتکو کرانچار رو به رو شده است که این تیم سیاوش یزدانی، یکی از مستعدترین مدافعان میانی فصل گذشته را روی نیمکت دارد اما از او استفاده نمی‌شود. کرانچار که در گذشته نیز در مورد استفاده از بازیکنانی مثل بولکو و جالوویچ پافشاری عجیبی انجام می‌داد و با وجود عملکرد پر انتقاد آنها، به طور مداوم از این بازیکنان بازی می‌گرفت گویا همین راه را برای رودریگز هم می‌رود و البته ضررش را مثل بازی با پارس جنوبی متحمل می‌شود.

این درست که شایعاتی مبنی بر جذب سیاوش یزدانی بدون هماهنگی با کرانچار شنیده می‌شود و یا یزدانی در یکی دو نوبت تمرینی به گفته این مربی تاخیر یا غیبت داشته است اما به نظر می‌رسد یزدانی آنقدر پتانسیل و توانایی دارد که بتواند پس از برخورد انضباطی که با او صورت می‌گیرد به تفکرات کرانچار راه پیدا کند و به گزینه قابل اعتمادی در ترکیب دفاعی سپاهان تبدیل شود. در هر صورت باشگاه سپاهان برای او هزینه کرده است و کرانچار نیز باید از همه پتانسیل های موجود بهره ببرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها