X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مرداد 1396, 20:22
کد خبر: 23916
خبرنگار: khani
نظرات: 20

نباید سپیدرود را دست کم بگیریم

سرلک: پیروزی برابر ذوب‌آهن را فراموش کرده‌ایم

سرلک: پیروزی برابر ذوب‌آهن را فراموش کرده‌ایم سرلک: پیروزی برابر ذوب‌آهن را فراموش کرده‌ایم
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: برد برابر ذوب‌آهن را از شب آن بازی فراموش کرده‌ایم و با تمرکز بالا می‌رویم تا برابر سپیدرود هم نتیجه بگیریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،میلاد سرلک در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیروزی سپاهان در دربی اصفهان اظهار کرد: ما تا قبل از دربی نتایج خوبی نگرفته بودیم و دو تساوی و یک شکست اصلاً در شان سپاهان نبود، به همین دلیل آمده بودیم در بازی دربی جبران کنیم و انگیزه‌مان نیز خیلی بیشتر از ذوب‌آهن بود. خوشبختانه توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: در طول ۹۰ دقیقه با تمرکز بالا بازی کردیم هرچند ذوب‌آهن هم در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشت که می‌توانست به گل برسد اما شکر خدا در نیمه دوم به گل رسیدیم و بازی را به سود خود به پایان رساندیم. این پیروزی را باید به هواداران سپاهان تقدیم کنیم که خیلی آنها را در این مدت اذیت کردیم.

هافبک جوان سپاهان درباره بازی با سپیدرود در هفته پنجم لیگ برتر افزود: امیدوارم روندی که از بازی با ذوب‌آهن آغاز کردیم را در بازی با سپیدرود هم ادامه دهیم و با پیروزی در آن بازی به تعطیلات برویم. سپیدرود واقعاً تیم خوبی است و ما اصلاً نباید در فکر پیروزی برابر ذوب‌آهن باشیم. برد برابر ذوب‌آهن را از شب آن بازی فراموش کرده‌ایم و با تمرکز بالا می‌رویم تا برابر سپیدرود هم نتیجه بگیریم.

سرلک درباره قضاوت علیرضا فغانی در دربی اصفهان که حرف وحدیث‌های زیادی را به وجود آورده است گفت: داوری خوب بود و آقای فغانی با تجربه بالایی که دارد در تمام صحنه‌ها نزدیک بود و خیلی خوب سوت زد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها