X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1396, 10:35
کد خبر: 23927
خبرنگار: khani
نظرات: 7

سپاهان برای چهارمین بار در خانه به میدان می‌رود

نخستین تقابل لیگ برتری طلایی‌پوشان و ارتش سرخ گیلان

نخستین تقابل لیگ برتری طلایی‌پوشان و ارتش سرخ گیلان نخستین تقابل لیگ برتری طلایی‌پوشان و ارتش سرخ گیلان
در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان برای چهارمین بار در خانه به میدان می‌رود که باید نخستین مصاف لیگ برتری را مقابل ارتش سرخ گیلان تجربه کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال با چهار دیدار از فردا آغاز می‌شود تا روز جمعه ادامه پیدا می‌کند که در این هفته تیم سپاهان در اصفهان میزبان سپیدرود رشت خواهد بود.

* داوران سپاهان - سپیدرود رشت


قضاوت این دیدار برعهده حسین زرگر است که رضا سخندان و محسن سلطانی او را در امر قضاوت یاری می‌کنند؛ همچنین پیمان فرخی‌مهری به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور خواهد داشت و نظارت این بازی نیز بر عهده عبود سنگاشکن است.

* محرومان و مصدومان دو تیم


در تیم سپاهان هیچ بازیکنی محروم نیست و تنها بازیکنان مصدوم این تیم نمی‌توانند فردا به میدان بروند؛ علاوه بر مسعود حسن‌زاده که تا نیم فصل به دور از مسابقات است، مهدی امینی نیز هنوز شرایط حضور در زمین را پیدا نکرده است اما با درخشش لی اولویرا در دربی اصفهان، کرانچار نگرانی از بابت دروازه خود ندارد.

همچنین شرایط صابر دیده‌ور و محمود قائد رحمتی نیز هنوز مشخص نیست و این دو بازیکن نیز احتمالا در لیست 18 نفره کرانچار جایی نداشته باشند.

تیم سپیدرود رشت نیز بازیکن محرومی ندارد به نظر می‌رسد با ترکیب کامل خود به اصفهان سفر کند.

* نتایج دیدارهای گذشته


از ‌آن جایی که این نخستین تجربه حضور سپیدرود رشت در لیگ برتر است، دو تیم هیچ سابقه دیداری در این مسابقات ندارند و این نخستین تقابل لیگ برتری دو تیم محسوب می‌شود.

* اتفاقات ویژه

در حالی تیم سپاهان پنجمین دیدارش در این فصل از لیگ برتر را تجربه می‌کند که پیش از این تنها یک بار خارج از خانه بازی کرده و آن‌ها در مصاف با پدیده مشهد با نتیجه عجیب 4 بر صفر شکست خوردند.

از سوی دیگر نخستین تقابل لیگ برتری دو تیم نیز می‌تواند از اتفاقات ویژه این دیدار باشد؛ دو تیمی که از باشگاه‌های قدیمی و پرطرفدار در ایران هستند.

تیم سپیدرود رشت نسبت به زمان این مسابقه اعتراض داشت و معتقد بود تیم سپاهان یک روز بیشتر استراحت کرده است و آخرین بازی آن‌ها در اصفهان انجام شده است اما سازمان لیگ به این اعتراض توجهی نکرد و مسابقه در همان زمان از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

* تقابل

عماد میرجوان شاید بارزترین چهره دیدار فردا باشد که فصل گذشته در سپاهان توپ می‌زد و در این فصل به تیم سپید رود رشت پیوسته است؛ البته حضور بازیکنانی از جمله غلامرضا رضایی، حسین کعبی، مهرداد جماعتی و پیام صادقیان در تیم سپیدرود، این بازی را زیباتر خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها