X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1396, 12:47
کد خبر: 23929
خبرنگار: khani
نظرات: 7

تمرینات خوب برگزار می‌کنیم

فاضلی: امیدواریم با پیروزی برابر سپیدرود دل هوادارانمان را شاد کنیم

فاضلی: امیدواریم با پیروزی برابر سپیدرود دل هوادارانمان را شاد کنیم فاضلی: امیدواریم با پیروزی برابر سپیدرود دل هوادارانمان را شاد کنیم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: پس از پیروزی روحیه بخش مقابل ذوب‌آهن تمرینات خوبی را در هفته جاری برگزار کردیم و امیدواریم با پیروزی در این دیدار دل هواداران سپاهان را شاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره شرایط سپاهان پس از پیروزی در شهرآورد اصفهان و آمادگی این تیم برای دیدار با سپیدرود رشت اظهار داشت: پس از پیروزی روحیه بخش مقابل ذوب‌آهن تمرینات خوبی را در هفته جاری برگزار کردیم و امیدواریم با پیروزی در این دیدار دل هواداران سپاهان را شاد کنیم.

وی تصریح کرد: سپاهان از گذشته به عنوان مدعیان لیگ‌ برتر محسوب شده و امیدواریم 3 امتیاز این دیدار را در اصفهان نگه داریم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره تمرینات این تیم زیر نظر زلاتکو کرانچار کروات، بیان کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی را از لحاظ تکنیکی و انگیزشی زیر نظر کرانچار برگزار می‌کنیم و امیدواریم نکات ذکر شده در تمرینات را در طول زمان بازی‌ها پیاده کنیم تا نتیجه‌بخش باشد.

وی درباره میزان امیدواری به سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی و یا سهمیه آسیایی، خاطرنشان کرد: در هفته‌های نخست تیم‌ها به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارند و سپاهان نیز با ورود 2 بازیکن بین‌المللی در حال تکمیل است.

فاضلی ادامه داد: امیدواریم با کسب هماهنگی لازم و پیروزی در دیدارهای پیش رو خود را به جمع مدعیان نزدیک کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها