X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مرداد 1396, 19:51
کد خبر: 23938
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 1

اعتراض به عدم حضورمربیان درنشست های خبری

رمضانی راد: بهتر است در برگزاری کنفرانس ها بازنگری شود

رمضانی راد: بهتر است در برگزاری کنفرانس ها بازنگری شود رمضانی راد: بهتر است در برگزاری کنفرانس ها بازنگری شود

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مدیر رسانه ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از نحوه برگزاری و تعامل مربیان لیگ برتری در نشست های خبری پیش از دیدارها انتقاد کرد.

رمضانی راد در حاشیه نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و سپیدرود ضمن اطلاع رسانی پیرامون عدم حضور سرمربی میهمان گفت: در آیین نامه سازمان لیگ آمده است در صورت عدم حضور سرمربیان در نشست خبری این عمل جریمه هایی در پی دارد. اما بعضا برخی از سرمربیان با بیان تاخیر در پرواز یا مشکلات حمل و نقل در نشست خبری حضور نمی یابند. صحبت ما در نحوه برخورد با سرمربیان نیست اما با چاره اندیشی و بازنگری در قانون برگزاری این نشست ها می توان تا حد زیادی مشکلات را کاهش داد.

رمضانی راد در گفتگو با خبرنگاران افزود؛ به عنوان مثال برگزاری نشست خبری صبح روز بازی یا دو روز قبل ، در شهر تیم ها را می توان پیشنهادات اولیه و قابل بررسی برای این چالش دانست.

مدیر رسانه ای سپاهان اضافه کرد در سال های اخیر و با توجه به اسکان برخی تیم ها در هتل های نزدیک فرودگاه اصفهان از جمله شاهین شهر سرمربیان رغبتی برای طی کردن مسافت طولانی و حضور در نشست خبری پیش از دیدار در مرکز شهر اصفهان را نشان نمی دهند. این در حالی است که در طرف مقابل اصحاب رسانه به منظور پوشش خبری در محل حضور یافته اند و گاها با عدم حضور سرمربیان مواجه می شوند.

گفتنی است علی دایی در هفته نخست، مهدی تارتار در هفته سوم و علی نظرمحمدی در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر سرمربیانی بودند که در نشست های خبری پیش از دیدار در اصفهان حاضر نشدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها