X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 شهریور 1396, 08:53
کد خبر: 24044
خبرنگار: khani
نظرات: 2

یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی

طلسم‌شکنی در غیاب ملی‌پوشان؟

طلسم‌شکنی در غیاب ملی‌پوشان؟ طلسم‌شکنی در غیاب ملی‌پوشان؟
طلایی‌پوشان اصفهانی امیدوارند تا با برتری خانگی برابر نفت هم طلسم نبردنشان در ورزشگاه نقش جهان در فصل جدید را بشکنند و هم مجوز حضور در جمع ۱۶ تیم پایانی جام حذفی را به دست آورند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه فردا در اولین مسابقه خود در جام حذفی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. این بازی به میزبانی طلایی‌پوشان اصفهانی در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

شاگردان زلاتکو کرانچار در هر سه مسابقه‌ای که در لیگ هفدهم در این استادیوم پشت سر گذاشته‌اند به تقسیم امتیازات با حریفان رضایت داده‌اند و در این دیدار به دنبال شکستن طلسم نبردن در نقش جهان هستند. دست‌کم در ظاهر زمینه برای آنها فراهم است زیرا موفقیت در جام حذفی اولویت میهمان آبادانی نیست. نفتی‌ها که پنج‌شنبه‌شب گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از شرکت در جام حذفی انصراف دادند ۲۴ ساعت پس از آن از این تصمیم پشیمان شدند و اعلام کردند که به احترام هوادارانشان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند اما برای حفظ توان تیم در مسابقات لیگ برتر در جام حذفی با تیم دومشان به مصاف طلایی‌پوشان خواهند رفت.

با وجودی که آبادانی‌ها اعلام کرده‌اند که ترکیبی از بازیکنان جوان و نفراتی که در لیگ برتر کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند را به دیدار با سپاهان می‌فرستند اما تا قبل از شروع مسابقه نمی‌توان با قطعیت گفت که فراز کمالوند حتماً از ذخیره‌هایش در این بازی استفاده خواهد کرد. آنچه مشخص است این است که صنعت نفت با تیم اصلی خود به اصفهان می‌آید اما اینکه به نفرات کلیدی خود برابر سپاهان استراحت بدهد یا نه هنوز کاملاً معلوم نیست.

سپاهان برای این مسابقه یک مشکل جدی دارد و آن اینکه ۲ مدافع ملی‌پوش این تیم تازه در آستانه شروع مسابقه به جمع طلایی‌پوشان اضافه خواهند شد و معلوم نیست که پس از پشت سر گذاشتن اردوی تیم ملی و سفر از تهران به اصفهان شرایط شرکت در این دیدار را داشته باشند.

آخرین رویارویی ۲ تیم در ورزشگاه نقش‌جهان با تساوی بدون گل به پایان رسید اما دیدار پیش رو به خاطر ماهیت حذفی‌اش باید حتماً برنده داشته باشد.

طلایی‌پوشان اصفهانی که در ۲ فصل اخیر رنگ جام را ندیده‌اند و لیگ هفدهم را هم به شکلی ناامیدکننده آغاز نموده‌اند روی جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. دیدار خانگی با حریفی که برای شرکت در این رقابت‌ها مردد بود بهترین فرصت برای یک شروع خوب به نظر می‌رسد.

این مسابقه یکی از سه دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی است که هر دو سوی آن را تیم‌های لیگ برتری تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:


سپاهان: لی اولیویرا، حسن جعفری، عارف غلامی، ژایرو رودریگز، حسین پاپی، میلاد سرلک، شاهین ثاقبی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین

صنعت نفت: داود نوشی صوفیانی، سینا عارف‌نیا، علی هلیچی، عزیز معبودی، وحید اسماعیل بیگی، زبیر نیک‌نفس، مسلم مجدمی، هومان امیدی، رضا جبیره، محمدجواد کردونی و سیدمیلاد موسوی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها