X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 شهریور 1396, 19:05
کد خبر: 24196
خبرنگار: lark
نظرات: 0

در دیدار برابر پرسپولیس

لزوم بهره گیری سپاهان از ضربات ایستگاهی

لزوم بهره گیری سپاهان از ضربات ایستگاهی لزوم بهره گیری سپاهان از ضربات ایستگاهی
یکی از نقاط ضعف مشهود پرسپولیس در برابر رقبا، ضربه خوردن از ناحیه ضربات ایستگاهی بوده و سپاهان باید در دیدار امشب بهترین استفاده را از این ضعف شاگردان برانکو ببرد.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ هفته ششم لیگ برتر را با باخت پشت سر گذاشتند تاکنون برای دستیابی به صدر جدول امیدوار به توقف پارس جنوبی باشند.
پرسپولیس که با برتری مقابل الاهلی عربستان در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار گرفته بود، امیدوار بود با پیروزی مقابل پیکان صدر جدول لیگ برتر را نیز از آن خود کند تا شرایط برای آنها به بهترین شکل ممکن پیش برود. با این حال آنها در همان دقایق ابتدایی روی ضربه ایستگاهی مرتضی آقاخان تسلیم شدند و تا پایان بازی نیز نتوانستند آن را جبران کنند تا اولین شکست فصل در کارنامه‌شان رقم بخورد. آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر مربوط به فصل گذشته و در هفته سی‌ام برابر سیاه جامگان بود. جایی که روح ا... سیف اللهی با ضربه ایستگاهی خود ضمن رقم زدن شکست تیم سابق خود، زمینه ساز بقای سیاه جامگان نیز شد.
دو شکستی که با ضربات ایستگاهی رقم خورده نشان داده جدی‌ترین راه رسیدن به دروازه این تیم ضربات ایستگاهی است و باید دید برانکو ایوانکوویچ برای رفع این نقص که در دیدار برابر الاهلی عربستان نیز برای آنها دردسرساز شده بود، چه تفکری خواهد داشت.
شنیده های نصف جهان حاکی از آن است که طبق توصیه آنالیزورهای سپاهان به مربیان این تیم، سپاهانی ها در روزهای گذشته بر روی ضربات ایستگاهی تمرینات ویژه ای را برگزار کرده اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها