X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 مهر 1396, 08:43
کد خبر: 24287
خبرنگار: lark
نظرات: 4

بازیکنان سپاهان نیز به وظایفی که به آنها محول کرده بودم، عمل کردند

کرانچار: بازی با پرسپولیس بهترین مسابقه این فصل سپاهان بود

کرانچار: بازی با پرسپولیس بهترین مسابقه این فصل سپاهان بود کرانچار: بازی با پرسپولیس بهترین مسابقه این فصل سپاهان بود
نبرد سپاهان و پرسپولیس در استادیوم نقش جهان در شرایطی با تساوی 2 بر2 به پایان رسید که نگاه‌ها در این بازی به زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان بود که طلایی‌پوشان را به دیدار مدعی اول قهرمانی در لیگ فرستاده بود. این یک امتیاز تا حدودی وضعیت بحرانی نیمکت سپاهان را به آرامش رساند. زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با همشهری به این مساله اشاره کرد که تیمش در مقابل پرسپولیس مستحق گرفتن 3 امتیاز هم بوده است.
خیلی از هواداران سپاهان چشم امید به عملکرد این تیم در مقابل پرسپولیس داشتند. به عنوان سرمربی از این تساوی رضایت دارید؟
تیم ما در چند هفته گذشته تحت فشار بود و به همین خاطر 3 امتیاز بازی در مقابل پرسپولیس اهمیت بسیاری برای سپاهان داشت. از نحوه بازی و سطح کیفی هر 2 تیم راضی هستم. پرسپولیس ثابت کرد یکی از بهترین تیم‌های ایران است ولی بازیکنان سپاهان نیز به وظایفی که به آنها محول کرده بودم، عمل کردند. این بهترین بازی ما از ابتدای فصل بود و اگر به این روند ادامه دهیم، می‌توانیم به نتایج دلخواه خود برسیم.
ولی ضعف‌های خط دفاعی سپاهان در این بازی هم نمایان بود و پرسپولیسی‌ها در چند مرحله به دروازه سپاهان نزدیک شدند. دلیل این مساله چه بود؟
این خاصیت بازی فوتبال است و نمی‌توان انتظار داشت که در طول 90 دقیقه تیم من به حریف اجازه نفوذ ندهد. در نیمه دوم منسجم‌تر از نیمه اول بودیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های خوب استفاده کنیم. میلاد سرلک و شاهین ثاقبی در توپ‌هایی که بلند ارسال و دفع می‌شد، نمی‌توانستند این توپ‌ها را کنترل کنند و به جریان بیندازند که این مساله باید با هماهنگی این 2 بازیکن حل شود.
تیم شما در خط هافبک مشکل دارد و بازیکنانی مثل رسول نویدکیا هنوز نتوانسته‌‌اند کیفیت لازم را به نمایش بگذارند. برای حل این مساله چه فکری دارید؟
باید با این شرایط کنار بیاییم و بازیکنان فعلی را آماده بازی کنیم. در ۶ هفته پایانی فصل قبل جباروف را در اختیار داشتیم که این وظیفه را به خوبی انجام می‌داد. بعد از جدایی جباروف به دنبال جایگزین او بودیم ولی بازیکنان زیادی در بازار نبودند. بالاخره رافائل را آوردیم ولی این بازیکن به دلیل وقفه 2 ماهه در لیگ پرتغال و نداشتن تمرین زیاد آماده نبود و سعی کردیم او را در تمرینات آماده کنیم. البته انتظار بیشتری از این بازیکن داریم و در وقفه لیگ به دنبال آماده کردن او هستیم.
به عنوان سرمربی سپاهان از قضاوت بازی با پرسپولیس رضایت دارید؟
من زیاد اهل اعتراض به تصمیمات داور نیستم، ولی در 7 هفته گذشته به خصوص در بازی با سپیدرود یا پارس جنوبی قضاوت‌های عجیبی صورت گرفت که بیشتر به سپاهان ضربه زد. در دوره اولی که سرمربی سپاهان بودم تا این حد شاهد اشتباهات داوری نبودیم و امیدوارم این موضوع تنها اتفاق بوده باشد. داوران ما معلومات بالایی دارند، ولی در هر صورت فکر می‌کنم تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود پرسپولیس سختگیرانه بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها