X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مهر 1396, 08:53
کد خبر: 24471
خبرنگار: khani
نظرات: 0

اهل اعتراض به تصمیمات داوری نیستم

کرانچار: برد مقابل سیاه‌جامگان فشار روانی سپاهان را کم کرد

کرانچار: برد مقابل سیاه‌جامگان فشار روانی سپاهان را کم کرد کرانچار: برد مقابل سیاه‌جامگان فشار روانی سپاهان را کم کرد.
تیم فوتبال سپاهان با انجام یک بازی هدفدار و با کیفیت موفق شد 3 امتیاز مسابقه خانگی خودش را در مقابل سیاه‌جامگان به حساب واریز کند تا زلاتکو کرانچار سرمربی کروات این تیم نفسی به راحتی بکشد. کرانچار در حالی به 3 امتیاز دست پیدا کرد که در هفته‌های گذشته به شدت تحت فشار بود و از امروز می‌تواند با خیالی راحت‌تر تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد. کرانچار در گفت‌وگو با همشهری از پیروزی تیمش در مقابل سیاه‌جامگان صحبت کرد.
* در این مسابقه در ترکیب تیمتان چند تغییر ایجاد کردید، آیا این مسأله در عملکرد تیم تأثیرگذار بود؟
هر بازیکنی که در تمرینات آماده‌تر باشد در روز مسابقه هم می‌تواند بازی بهتری به نمایش بگذارد. نتایجی که قبلا کسب کرده بودیم باعث شد دقت بیشتری به تمرینات و بازی‌های انجام شده کنیم و مشخص شد که باید در برخی خطوط تیم تغییراتی بدهیم. هرچند این پیروزی باید زودتر برای ما اتفاق می‌افتاد، اما به هر حال این برد بار روانی را از روی دوش ما و بازیکنان برداشت.

* مهاجمان تیم شما در چند بازی گذشته عملکرد آنچنان درخشانی نداشته‌اند و این مسأله باعث شده است از لحاظ روانی تحت فشار باشند. برای حل این مسأله چه فکری دارید؟
ما در این فصل چند خرید خوب در خط حمله داشتیم و دلم می‌خواهد همه مهاجمان تیم در فرم گلزنی قرار داشته باشند. مروان حسین در نیمه نخست در سطحی که انتظار داشتیم ظاهر نشد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در همان ابتدای نیمه دوم او را تعویض کنیم. احساس کردم بهتر است در این پست تغییراتی بدهم و بعد هم که مشخص شد به بازی آوردن رضا میرزایی درست بوده است.

* دروازه سپاهان هم بعد از چند مسابقه سرانجام بسته ماند، فکر می‌کنید مشکلات خط دفاعی سپاهان حل شده است؟

دفاع تیمی فقط مخصوص مدافعان نیست و کل تیم باید در این مسأله وظایف خود را انجام دهد. مهدی رحیمی خیلی خوب از عهده وظایف دفاعی خود برآمد و نشان داد که می‌تواند آرام‌آرام تبدیل به مدافع خوبی شود. مهاجمان خوبی هم در زمین و هم روی نیمکت داریم و اگر با همین شرایط ادامه دهیم، دست ما برای تغییرات باز است.

* روی یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه حریف اعتراض بسیار زیادی داشتید، فکر می‌کنید داور اشتباه کرد؟

من اهل اعتراض به تصمیمات داوری نیستم، اما دیدید که همه نیمکت‌نشینان ما به این تصمیم عجیب عکس‌العمل نشان دادند چون به نظر ما پنالتی قطعی بود. اولین بار بود که داور وسط نقطه پنالتی را نشان داد و کمک‌داور تصمیم او را عوض کرد. این اتفاق در شرایطی افتاد که نتیجه بازی صفر بر صفر بود و این گل می‌توانست راه را برای برد سپاهان هموار کند. همانطور که قبلا هم گفته‌ایم امسال با تصمیمات عجیب داوری مواجه شده‌ایم که به خصوص برای سپاهان رخ می‌دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها