X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مهر 1396, 12:30
کد خبر: 24476
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

حضور نویدکیا در کادر فنی سپاهان به نظر کرانچار بستگی دارد

حضور نویدکیا در کادر فنی سپاهان به نظر کرانچار بستگی دارد حضور نویدکیا در کادر فنی سپاهان به نظر کرانچار بستگی دارد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان حضور کاپیتان اسبق این تیم را در جمع کادر فنی را منوط به نظر کرانچار دانست.
به گزاش پایگاه خبری طوفان زرد ؛مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بحث حضور محرم نوید کیا در کادر فنی سپاهان اصفهان گفت: این موضوعی است که آثای کرانچار باید نظر بدهد. هیچ کس در داخل باشگاه، دخالتی روی این موضوع ندارد. سرمربی تیم می تواند آقای نویدکیا را به جمع دستیاران خود اضافه کند. اگر نظر آقای کرانچار روی نوید کیا باشد باشگاه با وی مذاکره خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: چنین موضوعی را تاکنون نشنیده ام. این صحبت ها در تیم صورت نمی گیرد و مسائل باشگاه، با مدیران در میان گذاشته می شود. حضور نویدکیا تنها به نظر آقای کرانچار بستگی دارد و باید سرمربی تیم درباره تصمیمش صحبت کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت این تیم نیز تصریح کرد: خوشبختانه برد اخیر به روحیه تیم، کمک کرده است. کسی که تمرینات سپاهان را دنبال کند متوجه خواهد شد که این تیم توانایی هایش بسیار زیاد است و می تواند در ادماه بازی ها حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. مشکل گلزنی تیم هم با انجام چند بازی دیگر بطور کامل برطرف خواهد شد و سپاهان در بین تیم های مدعی در بالای حدول قرار خواهد گرفت. فاصله زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و تیم ها می توانند با چند برد متوالی، در جدول بالا بیایند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها