X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1396, 18:11
کد خبر: 24497
خبرنگار: lark
نظرات: 1

تعداد و کیفیت ورزشکاران اصفهانی همانند گذشته نیست

طاهری: اجاره سالن‌های تخصصی به زیرساخت ورزش ضربه می‌زند

طاهری: اجاره سالن‌های تخصصی به زیرساخت ورزش ضربه می‌زند طاهری: اجاره سالن‌های تخصصی به زیرساخت ورزش ضربه می‌زند
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: اجاره دادن سالن‌های ورزشی کار اشتباهی است و زیرساخت‌های ورزشی از این طریق از بین می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن طاهری عصر امروز در جلسه گردهمایی سالیانه هیأت هندبال استان اصفهان اظهار کرد: مدیران کارخانجات صنعتی بیشتر از اهالی ورزش علاقه‌مند به حوزه ورزش هستند و بودجه ورزشی فولاد مبارکه یا ذوب‌آهن بیشتر از بودجه اداره‌کل ورزش جوانان استان اصفهان است.
وی افزود: اجاره دادن سالن‌های ورزشی کار اشتباهی است و زیرساخت‌های ورزشی از این طریق از بین می‌رود؛ از ریاست فدراسیون هندبال می‌خواهیم که مشکلات قانونی این موضوع حل شود، همه رشته‌ها در این بخش مشکل دارند و اگر اداره ورزش و جوانان به داد آن‌ها نرسد، یکی یکی از بین خواهند رفت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان عنوان کرد: به عنوان باشگاهی که در کنار هیأت هندبال هستیم، بسیار ناچیز می‌توانیم کمک کنیم اما دوستانی که متولی ورزش هستند باید کمک بیشتری به این هیأت و در کل هیأت‌های ورزشی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به دنبال این هستند که تیم‌های خود را کم‌سن کنند و تیم‌های خود را کاهش داده‌اند؛ اگر به این سمت برویم، ورزش‌های کمتری را باشگاه‌های ما پوشش خواهند داد.
طاهری در پایان ابراز کرد: استان اصفهان در یک دهه گذشته بیشترین و مهم‌ترین ورزشکاران را در سطح کشور داشت اما اکنون رو به کاهش هستیم و در بسیاری از رشته‌ها وضعیت ورزشکاران اصفهانی همانند گذشته نیست که باید فکری برای آن شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها