X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 تیر 1397, 12:13
کد خبر: 26896
خبرنگار: khani
نظرات: 1

بیشتر تیم‌ها نسبت به سپاهان میلیاردی هزینه کردند

ایرانپوریان: با حرف زدن موفق نمی‌شویم باید در فصل جدید تلاش کنیم

ایرانپوریان: با حرف زدن موفق نمی‌شویم باید در فصل جدید تلاش کنیم ایرانپوریان: با حرف زدن موفق نمی‌شویم باید در فصل جدید تلاش کنیم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بسیاری از تیم‌ها نسبت به سپاهان هزینه‌های میلیاردی کردند ولی همیشه برای تیم‌های بزرگ حواشی وجود دارد اما ما توجهی به این موضوع نمی‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پیوستنش به این تیم و شرایط سپاهان در فصل جدید اظهار داشت: باعث افتخار من است که در تیم پرطرفدار سپاهان حضور دارم و خوشحالم که توانستم پیراهن این تیم را بپوشم. ان‌شاالله بتوانیم سال خوبی را در کنار بازیکنان تیم کادر فنی باتجربه سپاهان داشته باشیم.
وی در ادامه درباره اینکه با توجه به اینکه سپاهان سال گذشته نتایج ضعیفی کسب کرد آیا با حضور بازیکنان جدید و همچنین امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی می‌توانید نتایج خوبی را کسب کنید، گفت:امیر قلعه‌نویی یک مربی کاربلدی است که سال‌ها در فوتبال ایران تجربه دارد و نیازی به تعریف و تمجید ندارد. خدا را شکر بازیکنان خوبی در تیم سپاهان حضور دارند ولی باید یک یا دو بازیکن جدید اضافه شوند تا در تمام پست‌ها بازیکن داشته باشیم.کار بسیار سختی در فصل جدید داریم. با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود. باید دو برابر تلاش کنیم و انرژی مضاعف بگذاریم تا به اهداف‌مان برسیم. هدف ما شاد کردن دل هواداران سپاهان است.
ایرانپوریان در ادامه گفت:‌مطمئنا پتانسیل خوبی داریم اما پتانسیل به تنهایی کافی نیست. بازیکنان خوبی را اختیار داریم و شرایط هم برای ما مهیا است اما باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا در این فصل بتوانیم موفق شویم. باید قدر پیراهنی که پوشیدیم را بدانیم.
بازیکن سپاهان در ادامه در خصوص اینکه با قراردادهای میلیاردی به سپاهان پیوستید، گفت: تیم‌هایی هستند که در لیگ برتر فوتبال که هزینه‌های بیشتری نسبت به سپاهان کردند. متاسفانه شایعات زیادی مطرح می‌شود که درست نیست. سپاهان یک مربی بزرگی در اختیار دارد که به اندازه کافی تجربه دارند که بتوانیم موفق شویم.این تیم هواداران زیادی دارد و برای همین ممکن است حواشی برای سپاهان درست شود. ما به این صحبت‌ها توجه نمی‌کنیم و به دنبال این هستیم تا به عنوان یک مدعی در لیگ برتر حضور داشته باشیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها