X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1397, 19:17
کد خبر: 27627
خبرنگار: khani
نظرات: 1

حاشیه دیدار سپاهان و شهرداری ماهشهر

کیفیت چمن نقش جهان بهتر شد

کیفیت چمن نقش جهان بهتر شد کیفیت چمن نقش جهان بهتر شد
هواداران سپاهان بعد از پیروزی پُرگل در نیمه اول مقابل شهرداری ماهشهر خوشحالی زایدالوصفی نشان دادند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، تیم‌های سپاهان و شهرداری ماهشهر از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور حدود 5 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با نتیجه پُرگل 3 بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
* بازیکنان دو تیم یک ساعت قبل از شروع دیدار وارد زمین شدند و خود را گرم کردند؛ در این هنگام اندک هواداران سپاهانی حاضر در ورزشگاه اسم همه بازیکنان این تیم را صدا زدند و آن‌ها را تشویق کردند.
* چمن ورزشگاه نقش جهان از کیفیت بهتری نسبت به گذشته برخوردار است؛ بازی قبلی سپاهان در لیگ برتر به دلیل کیفیت بد نقش جهان در فولادشهر برگزار شده بود.
* دو تیم با نوشته‌ای به مناسبت ایام محرم وارد زمین شدند.
* در آستانه شروع بازی امیر قلعه‌نویی و کادر فنی سپاهان به استقبال کادر فنی شهرداری ماهشهر رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند و عکس یادگاری گرفتند.
* سپاهان برخلاف پیش‌بینی‌ها با ترکیب اصلی خود در این دیدار حاضر شده است و تنها تغییر ترکیب حضور ولادیمیر کومان به جای محمد کریمی است.
* مهدی کیانی و محمد ایران‌پوریان از سپاهان تنها بازیکنانی بودند که به سمت داوود مهابادی سرمربی شهرداری ماهشهر رفتند.
* هواداران حاضر در ورزشگاه پس از 2 گل ابتدایی طلایی‌پوشان بسیار خوشحال شدند و به تشویق تیم خود مشغول هستند.
* با توجه به گرمای هوا و آفتابی که روی سکوی تماشاگران است، برخی هواداران سپاهان به صورت ایستاده و در سایه طبقه دوم در حال تماشای بازی هستند.
* همه عکاسان خبری پشت دروازه شهرداری ماهشهر نشسته‌اند و منتظر گلزنی سپاهانی‌ها هستند.
* خالد شفیعی مدافع تیم سپاهان که به دلیل مصدومیت در لیست این تیم حاضر نیست، در جایگاه ویژه ورزشگاه نقش جهان در حال تماشای بازی هم‌تیمی‌های خود است.
* در حالی‌که در اواسط بازی شهرداری ماهشهر قصد داشت یک تعویض انجام دهد و حتی بازیکن تعویضی کنار خط نیز آمد، اما این تعویض با تصمیم مهابادی انجام نشد.
* حدود 5 هزار هوادار سپاهانی در ورزشگاه حضور دارند که بیشتر آن‌ها پیراهن مشکلی به تن دارند؛ 7 هوادار ماهشهری هم در نقش جهان حضور دارند.
* در حالی که 40 دقیقه از بازی گذشته بود، شهرداری ماهشهر 2 تعویض انجام داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها