X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آبان 1397, 11:24
کد خبر: 28126
خبرنگار: khani
نظرات: 12

دیگر درباره داوری صحبتی نمی‌کنم

تابش: اعتراض به تعویق زمان بازی با پرسپولیس صلاح نیست

تابش: اعتراض به تعویق زمان بازی با پرسپولیس صلاح نیست تابش: اعتراض به تعویق زمان بازی با پرسپولیس صلاح نیست
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پرسپولیس بازی حساسی در فینال لیگ قهرمان آسیا دارد و صلاح نیست اعتراضی به تعویق بازی کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض نسبت به تعویق بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: تیم پرسپولیس شنبه هفته آینده بازی مهم و حساسی در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد و در این مقطع زمانی درست نیست که درباره تعویق بازی با این تیم در لیگ برتر صحبت کنیم. با اعتراض نکردن به تعویق بازی با تیم پرسپولیس از این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حمایت می‌کنیم.
او ادامه داد: طبیعی است که بازی معوقه تیم ما برابر پرسپولیس در نیم فصل دوم برگزار می‌شود و سرخپوشان پایتخت می‌توانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند و این موضوع به ضرر تیم ما است، اما اعتراض به تعویق بازی به صلاح نیست. البته سازمان لیگ برنامه زمان بندی جدیدی درباره بازی تیم ما برابر پرسپولیس ارائه نکرده است تا تکلیف ما مشخص شود.
تابش درباره اینکه سپاهان برای بازی با سایپا مصدومان و محرومان زیادی دارد، گفت: تیم ما فقط ۱۱ بازیکن ندارد و بازیکنان جایگزین می‌توانند جای خالی نفرات اصلی را پر کنند و در این باره مشکلی نداریم.
مدیر عامل سپاهان درباره اظهارات درویش مدیر عامل سایپا درباره رفاقت با قلعه نویی گفت: اظهارات مدیرعامل سایپا درست است و من هم با درویش رفاقت چند ساله دارم، اما در زمین بازی تیم‌های ما با یکدیگر رقابت می‌کنند و این موضوع در فوتبال طبیعی است.
او درباره اینکه عملکرد داوران در بازی‌های این تیم اظهار کرد: من دیگر درباره داوری صحبتی نمی‌کنم تا شائبه‌ای ایجاد نشود.
تابش درباره وضعیت حقوق و پاداش بازیکنان خاطر نشان کرد:رقم پاداش پیروزی‌های داخل و خارج از خانه متفاوت است و سعی کردیم بعد از هر برد پاداش‌ها را به بازیکنان بدهیم تا با روحیه بالا به مصاف حریفان خود بروند. همچنین تاکنون به تعهدات مالی خود عمل کردیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها