X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آبان 1397, 18:17
کد خبر: 28131
خبرنگار: khani
نظرات: 5

سرپرست تیم فوتبال سپاهان خبر داد:

اعتراض سپاهانی‌ها به تعویق مکرر دیدار با پرسپولیس

اعتراض سپاهانی‌ها به تعویق مکرر دیدار با پرسپولیس اعتراض سپاهانی‌ها به تعویق مکرر دیدار با پرسپولیس
سرپرست تیم فوتبال سپاهان از اعتراض تیمش به تعویق‌های مکرر بازی با پرسپولیس خبر داد و گفت: از سازمان لیگ درخواست داریم که بازی ما با پرسپولیس، حتماً در نیم‌فصل نخست برگزار شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ رضا فتاحی در گفت‌و‌گو با تسنیم ، به تشریح شرایط تیمش برای بازی با سایپا پرداخت و اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد، هر چند ما برای بازی با سایپا مهدی کیانی، مهرداد محمدی و عزت‌الله پورقاز را به دلیل محرومیت در اختیار نداشته و ایران‌پوریان و سرلک هم هنوز در حال سپری کردن دوران مصدومیت‌شان هستند. البته خالد شفیعی و استنلی به احتمال زیاد به تمرینات گروهی اضافه می‌شوند و تصمیم‌گیری در مورد بازی کردن آنها با کادر فنی است.
فتاحی در پاسخ به این پرسش که کادر فنی سپاهان چه راهکاری برای پر کردن خلأ بازیکنان غایب دارند، گفت: 27 بازیکن داریم و بازیکنان ذخیره ما شرایط بسیار خوبی داشته و در حد و اندازه بازیکنان اصلی تیم هستند. از طرف دیگر، آقای قلعه‌نویی بسیار باهوش بوده و قطعاً با تدابیری که اندیشیده است، فکر نمی‌کنم در این مورد مشکلی پیش آید و نگرانی از این بابت نداریم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان دررباره تعویق‌های مکرر بازی تیمش با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: قرار بود در صورت عدم راه‌یابی پرسپولیس به فینال، در تاریخ 18 آبان با این تیم و هفته بعد از آن با سایپا بازی کنیم. تاریخ بعدی که ما اعلام کردند 2 آذر بود که آن هم به تعویق افتاد و ما هم اعتراضمان را به سازمان لیگ اعلام کردیم، اما سازمان لیگ برنامه مسابقات را چید.
وی ادامه داد: به هر حال پرسپولیس در لیگ و جام حذفی بازی‌های عقب افتاده زیادی داشته و سازمان لیگ هم دلایل خودش را برای جابه‌جایی بازی‌ها دارد؛ اگرچه ما اعتراض کردیم و از سازمان لیگ درخواست داریم که بازی ما با پرسپولیس حتماً در نیم‌فصل نخست برگزار شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها