X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آبان 1397, 09:23
کد خبر: 28143
خبرنگار: khani
نظرات: 4

حواشی تمرین دیروز؛

از شعار هواداران سپاهان علیه عضو هیئت‌مدیره تا صحبت‌های درگوشی قلعه‌نویی و نیکفر

از شعار هواداران سپاهان علیه عضو هیئت‌مدیره تا صحبت‌های درگوشی قلعه‌نویی و نیکفر از شعار هواداران سپاهان علیه عضو هیئت‌مدیره تا صحبت‌های درگوشی قلعه‌نویی و نیکفر
تمرین سه‌شنبه شب تیم فوتبال سپاهان تحت تأثیر اخبار مربوط به معرفی عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم ، در هفته‌های پرهیجان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، این روزها تیم فوتبال سپاهان برای رویارویی با شاگردان علی دایی در هفته یازدهم لیگ برتر با انگیزه فراوان مشغول به تمرین است.
طلایی‌پوشان روز سه‌شنبه با حضور و استقبال چشمگیر هواداران خود به تمرینات خود ادامه دادند و این در حالی بود که ساعاتی پیش از آغاز این تمرین، انتشار خبر جایگزین شدن حسین کفعمی به جای محسن طاهری در هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشت و اخباری درباره ناراحتی امیر قلعه‌نویی از بازگشت کفعمی به هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان و حتی احتمال کناره‌گیری او از سرمربی‌گری سپاهان در فضای مجازی دست به دست شد.
تمرین تیم فوتبال سپاهان با حضور گسترده هواداران این تیم و همچنین با حضور علیرضا مختاری قهرمان پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا همراه بود که قلعه‌نویی و بازیکنان سپاهان از این ورزشکار معلول استقبال کردند و با او عکس یادگاری گرفتند.
هواداران سپاهان در میان شعارهای حمایتی خود از این تیم، به اعتراض علیه بازگشت حسین کفعمی به هیئت مدیره سپاهان و همچنین تشویق گسترده امیر قلعه‌نویی پرداختند.
اما در این میان 3 نفر از هواداران خانم تیم سپاهان هم در جایگاه هواداران این تیم نظاره‌گر تمرین طلایی‌پوشان بودند و همچنین بنرهایی با مضمون تبریک به امیر قلعه‌نویی و کی‌روش استنلی برای کسب عنوان بهترین مربی و مهاجم ماه لیگ برتر در محل تمرین نصب شده بود.
در یک طرف زمین رسول نویدکیا، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مهدی کیانی، مهدی رحیمی و محمد ایران‌پوریان و ‌در سویی دیگر داوود رجبی، ایمان زکی‌زاده، علی خسروی، رضا دهقانی و حسین پاپی با یکدیگر مشغول تمرین بودند.
میلاد سرلک و محمد ایران‌پوریان نیز به صورت شخصی به همراه یک مربی مشغول به تمرین بودند و این در حالی است که مهرداد محمدی به علت جلسه فیزیوتراپی خود تنها غایب تمرین به شمار می‌رفت.
روحیه بالای بازیکنان در تمرین نشان از انگیزه آن‌ها داشت و اخبار و حواشی‌ به وجود آمده، صحبت‌های محرمانه و به دور از جمعیت رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان با امیر قلعه‌نویی را در پی داشت. منوچهر نیک‌فر مدت زیادی در طول تمرین در گوشه‌ای از زمین مشغول صحبت کردن با امیر قلعه‌نویی بود.
نیک‌فر در پایان تمرین به نزد هواداران سپاهان رفت و به آنها اطمینان داد که قلعه‌نویی در این تیم می‌ماند و با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در پایان این تمرین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، اخبار مربوط به جدایی احتمالی قلعه‌نویی را رد و عنوان کرد سوء تفاهمات به وجود آمده رفع شده است.
در این میان، امیر قلعه‌نویی و مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان تمرین حاضر به گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم نشدند.
از میان بازیکنان این تیم نیز تنها یک نفر حاضر به گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم شد و سایرین عنوان کردند پس از بازی با سایپا با خبرنگاران صحبت می‌کنند.
تمرین فردای زردپوشان اصفهانی به روال هفته‌های گذشته بدون حضور هواداران و رسانه‌ها برگزار می‌شود.
تیم فوتبال سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر با غیبت مهدی کیانی، عزت‌الله پورقاز، مهرداد محمدی، محمد ایران‌پوریان و میلاد سرلک به دیدار سایپا می‌رود. این دیدار از 16:30 جمعه هجدهم آبان ماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها