X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آبان 1397, 16:16
کد خبر: 28162
خبرنگار: khani
نظرات: 2

حواشی بازی ؛

از اشتباه گزارشگر دیدار سپاهان و سایپا تا درخواست عجیب از خبرنگاران

از اشتباه گزارشگر دیدار سپاهان و سایپا  تا درخواست عجیب از خبرنگاران از اشتباه گزارشگر دیدار سپاهان و سایپا  تا درخواست عجیب از خبرنگاران
خبرنگاران و اصحاب رسانه برای ورود به ورزشگاه نقش‌جهان دچار مشکل هستند و عوامل برگزاری بازی به آنها اعلام کردند که باید مانند هواداران از ورودی تماشاگران به داخل ورزشگاه بروند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:
* گزارشگر دیدار سپاهان و سایپا در دقایق ابتدایی بازی به اشتباه اعلام کرد که دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن در تبریز با تساوی بدون گل در جریان است، در حالی که ذوبی‌ها در دقیقه 27 نیمه نخست و به وسیله محسن مسلمان دروازه تراکتورسازی را باز کرده بودند. او البته چند دقیقه بعد و با راهنمایی همکارانش اشتباه خود را اصلاح کرد.
* خبرنگاران و اصحاب رسانه اصفهان برای ورود به ورزشگاه نقش‌جهان دچار مشکل هستند و عوامل برگزاری بازی به آنها اعلام کردند که باید مانند هواداران از ورودی تماشاگران به داخل ورزشگاه بروند.
* برخلاف انتظار، هواداران سپاهان در این دیدار ظرفیت طبقه اول ورزشگاه نقش‌جهان را پر نکرده‌اند. البته شمار زیادی از تماشاگران این تیم در ترافیک جاده ورودی این ورزشگاه گرفتار شده‌ و هنوز موفق به ورود به ورزشگاه نشده‌اند.
* در دقیقه 11 علیرضا فغانی قاضی این دیدار به سجاد شهباززاده به دلیل خطا روی مهرداد کفشگری تذکر داد و از بازیکن سپاهان خواست تابع تصمیمات او باشد.
* 2 گل پیاپی سایپا در دقایق 14 و 18 کفه ترازو را کاملاً به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی سنگین کرده و این تیم با حمایت هوادارانش سایپا را به عقب رانده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها