X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 آذر 1397, 12:45
کد خبر: 28426
خبرنگار: khani
نظرات: 0

یکی از مدعیان قهرمانی هستیم

رحمانی: بازی سختی با پرسپولیس داریم

رحمانی: بازی سختی با پرسپولیس داریم رحمانی: بازی سختی با پرسپولیس داریم
بختیار رحمانی در فولاد خوزستان بود که چهره شد و همراه با ستاره‌های گمنام آن زمان، قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روزنامه همشهری ورزشی حالا او در سپاهان بازی می‌کند؛ هرچند که در صحبت‌هایش تأکید می‌کند که فولاد را از صمیم قلب دوست دارد. با رحمانی درخصوص حضور افشین قطبی در فولاد، آخرین وضعیت سپاهان و مسائل دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری پاسخ داد.
هنوز اخبار فولاد را دنبال می‌کنی؟
خب، من آنجا بود که توانستم خودم را نشان دهم و فولاد مهم‌ترین نقش را در پیشرفتم داشت. من در فولاد به چیزهای زیادی رسیدم و طبیعتا اخبار این تیم را هم دنبال می‌کنم.
نظرت درخصوص انتخاب افشین قطبی به‌عنوان سرمربی جدید فولاد چیست؟
باید از آقای رضایی تشکر کنم که به فکر فولاد است و می‌خواهد این تیم را متحول کند. فولاد مجموعه بسیار خوبی است و انتخاب قطبی هم تصمیم خوبی بود. او مربی خوبی است و امیدوارم روزهای درخشان فولاد با قطبی تکرار شود. حرف زدن در مورد فولاد برای من واقعا سخت است.
چرا؟
خب، من دوست داشتم در این تیم بمانم ولی برخی باعث جدایی‌ام شدند که هیچ وقت آنها را نمی‌بخشم. بعضی از آنها بعدها زنگ زدند و حلالیت گرفتند. من هر وقت از فولاد رفتم با تصمیم خودم و بدون دلیل نبود. این تیم را از صمیم قلب دوست دارم و امیدوارم که آنها موفق باشند. بعد از اینکه از استقلال جدا شدم پیشنهادهای خوبی داشتم که موقعیت آنها از فولاد بهتر بود ولی این تیم را انتخاب کردم. برخی از بودن من در این تیم خوشحال نبودند. ممکن است در آینده برخی حرف‌ها را بزنم اما الان موفقیت فولاد برایم مهم است.
وضعیت سپاهان چطور است؟
شرایط تیم ما عالی است. الان صدرنشین هستیم و خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کنیم.
پرسپولیس را می‌برید؟
پرسپولیس تیم خوبی است. آنها با اینکه از لحاظ بازیکن دچار مشکل هستند اما شخصیت تیمی بالایی دارند. پرسپولیس حریف مستقیم ماست و به همین دلیل باید در اصفهان آنها را شکست بدهیم. می‌دانیم بازی سختی داریم ولی به چیزی جز گرفتن 3امتیاز فکر نمی‌کنیم.
امسال قهرمان می‌شوید؟
قهرمان شدن سخت است ولی ما یکی از مدعیان هستیم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها